Runtastic kan worden gebruikt voor hardlopen, maar met de Pro-versie ($ 4,99) kun je ook snowboarden, ski?n, fietsen, kajakken en tal van andere fitnessactiviteiten volgen. Als u de pro-versie koopt, zijn er nog steeds add-ons in de app, zoals extra trainingsprogramma's, die afzonderlijk kunnen worden gekocht. De app maakt gebruik van GPS om oefeningen bij te houden en in kaart te brengen en als u de app koppelt aan Google Earth, kunt u uw run zien in Google Earth, wat vrij netjes is. Dit is ook leuk als je in een onbekend gebied of een nieuwe stad loopt.
De app bewaakt tijd, afstand, snelheid en plot uw route in realtime. De statistieken worden bijgehouden, Adidas Zx Flux Femme zodat u ze kunt bekijken wanneer u klaar bent met Nike Air Zoom Pegasus 32 Donna hardlopen. De informatie verschijnt in grafieken die u kunt delen via sociale media als u dat verkiest. Als je naar Spotify of Pandora luistert, synchroniseert de app met een van deze services, zodat je muziek rechtstreeks vanuit Runtastic kunt streamen. Als je van podcastachtige nummers houdt, kun je ze downloaden voor $ 1 per stuk, en ze duren ongeveer 35 tot 40 minuten.
Naast het bijhouden van de basisfuncties, houdt de app ook je humeur, het weer, het soort ondergrond waarop je rent, je hartslag, enz. Bij. Als je alles samen combineert, krijg je een grote hoeveelheid uitgebreide gegevens. Doelen kunnen worden ingesteld op basis van calorie?n of afstand, afhankelijk van uw voorkeur. Er is een automatische pauze als u stopt om adem te halen. De statistieken zijn gedetailleerd en Adidas Zx 750 Donna u kunt al uw informatie bekijken in maandelijkse Nike Air Max Tn Femme grafieken.
Het was slechts een kwestie van tijd voordat mijn VIP-status binnen de actieve community werd herkend en beloond. De beloning voor het zijn van een rennende VIP lijkt gratis drankjes en eten te zijn. Wie is dat niet? Als je een fantastische lopende VIP zoals ik wilt worden, hier is hoe je het doet ...
1) Rennen. Het spreekt vanzelf. We hebben het niet over records breken of zoiets - dat klinkt veel te veel hard werken. En afgaand op de vorm en het aantal mensen in de VIP-sectie gisteravond, hoef je niet eens zo ver of zo vaak te rennen. Maar ren een beetje zodat je met overtuiging kunt zeggen: "Ja, ik ren."
2) Geef iets terug. Gisteravond was ik een vriend gaan aanmoedigen in de Great City Race, een 5K door Londen. Ik had besloten om niet deel te nemen omdat mijn Nike Air Max 90 Donna trainingsplan 7 mijl vereiste. Maar omdat het dicht bij mijn kantoor was en bij gebrek aan betere plannen (oh ja en als een goede vriend) ging ik hem aanmoedigen. Dat is echt altru?sme. En karma houdt van een gever, dus ga iemand klappen.
3) Kijk het onderdeel. Als je naar het VIP-hospitality-evenement na de race gaat voor een race waaraan je niet hebt deelgenomen, helpt het als je eruit ziet alsof je dat hebt gedaan. Ik had 7 mijl gerend voordat mijn speurwerk begon, dus het rook en zag eruit als een hardloper. Zeg echter niet dingen als “5K? Ik heb het dubbele gedaan om hier te komen. ”Dat moet je regeren - je bent nu belangrijk. Je hoeft niets te bewijzen. Help jezelf nu aan de gratis drankjes.
4) Heb belangrijke vrienden. Ik had mijn vriend bij de finish ingehaald en zijn team kreeg hun VIP-horlogebandjes. Handig hadden ze er ook www.pepegrafie.de een voor mij. Ze waren blijkbaar behoorlijk ‘belangrijk’. Maar ze waren blij me mee te nemen voor de rit - canapes en zo.