Ik loop de afgelopen vier weken in de Hoka One One Speedgoat 2. In het begin aarzelde ik om in deze schoenen te rennen, omdat het VEEL schoenen is in vergelijking met wat ik normaal tegenkom. Ik weet nooit hoe mijn voeten zullen reageren, vooral mijn rechtervoet, waar ik vijf mini-schroeven heb die hielpen bij het repareren van een scheur in de plantaire plaat jaren geleden. Ik deed wat onderzoek en het eerste wat me opviel was de slogan: 'Zoals de man die het inspireerde. Nike Air Max Thea Donna Badass. 'Het trok mijn aandacht, dus ik leerde meer over de man achter de schoen, Karl Meltzer, en besloot de schoenen te proberen.
Toen de schoenen aankwamen, opende ik ze haastig en haalde ze uit de doos en natuurlijk was ik verbaasd over hoeveel schoenen ze eigenlijk waren. Maar ik was ook verrast om te zien hoe licht ze aanvoelden in vergelijking met mijn huidige trainingspad en ja zelfs mijn raceschoenen. Ze kwamen net op tijd voor een 22-miler die ik dat weekend had gepland. Dus Nike Internationalist Uomo besloot ik om ze mee te nemen met de huidige trainingsschoen naar mijn trainingsrun.
Government Canyon State Natural Area-terrein varieert van zandpad tot rots- en wortelpaden met enige hoogtewinst / verlies. De eerste paar stappen waren even wennen omdat mijn voet volledig ingepakt voelde in de schoenen die de mobiliteit van mijn voeten beperkten. New Balance 574 Femme Toen ik eenmaal aan die eerste reactie was gewend, had ik een geweldige run-ervaring. De eerste 7-mijl lus is een onverharde weg met enkele rotsen en wortels om te navigeren, wat mild klimmen en de schoenen waren niet eens een bijzaak. Toen we op het punt stonden over te stappen naar een ander deel van het pad, hadden we ongeveer een kwart mijl weg en toen merkte ik de plakkerigheid van het loopvlak op. Ik had het gevoel dat ik bij elke stap mijn voeten van de weg moest pellen. Het was Nike Air Max 95 Womens nog vroeg in de run, dus het maakte me op dit moment nog niet moe.
Het Middle School-team en de beruchte Coach Andrew Berwa namen deel en deelten aan al deze opwinding !! De energie van coach Berwa is fenomenaal en nog krachtiger dan alle ouders mij hebben beschreven !! Ik denk niet dat er een kind was dat niet op hem af kwam rennen en high five of hem knuffelen na de race!
Het volgende deel van het pad is een gestage helling met rotsen en het terrein is niet zo glad en mijn voeten gingen gewoon recht over de rotsen, oneffen terrein zonder enige enkels op mijn enkels. Ik moet opmerken dat ik drie graad 3 verstuikingen in mijn linker enkel heb gehad, dus mijn enkel lijkt een beetje op Gumby. Het was leuk om me niet bewust te zijn van waar mijn voeten overheen gingen en niet zo te beschermen tegen het rollen van een enkel. In mijn Nike Air Max Thea Femme huidige trainingsschoen kan ik vrijwel alles voelen en me zorgen maken over mijn positie als ik over het terrein cruise. De schoen zorgde voor een mooie rit tot 16 mijl. Ja, ik besloot op dit punt trailschoenen uit te schakelen voor het geval ik de laatste kilometers ongemak begon te ervaren.
We hebben ongebruikelijk weer gehad hier in San Antonio - ongeveer zes weken regen - dus het heeft hardlopen vrijwel onbestaand gemaakt. Ik moest de Hoka One One Speedgoat 2 meenemen op een aantal behoorlijk natte, gladde en modderige paden. Ik had een solide run, rechtop gehouden, en deze schoenen zijn absoluut voor de lange termijn op elk type terrein en omgeving.
Hier zijn enkele foto's van het jeugdteam dat de afgelopen weken aan het oefenen was. Ouders, voel je vrij om meer foto's te delen als je wilt !!
We hebben dit jaar voor het Nike Cortez Hombre allereerste seizoen een geweldige opkomst gehad voor de cijfers 1-6. De hulp van de ouders bij het coachen was geweldig. Ik heb er vertrouwen in dat we volgend jaar meer studenten kunnen inschrijven naarmate we dit programma verder laten groeien. We hebben zelfs de hulp gehad van eerdere universiteitsoverschrijdende studenten die enthousiast zijn om hun tijd te delen!