Krachten en druk zijn slechts een deel van het beeld, waarschuwt Tillman. Bijvoorbeeld, kleine verschillen www.oteasturias.es in kniehoek als uw been zich aanpast aan een ander oppervlak, zou in theorie kunnen leiden tot een grotere kans op letsel op het ene oppervlak in vergelijking met het andere. Maar het simpele plaatje - harder oppervlak leidt tot meer beukende leidt tot letsel - wordt niet ondersteund door het bestaande bewijs.
Het kan zijn dat onze focus zou moeten liggen op hoe glad het oppervlak is in plaats van hoe moeilijk het is, aldus Stanford University biomechanica-onderzoeker Katherine Boyer. Vlakke, verharde oppervlakken zorgen ervoor dat elke stap bijna identiek is, dus je spieren, gewrichten en botten worden herhaaldelijk op precies dezelfde manier belast tijdens de run. Dat vormt de basis voor overbelastingsletsels zoals scheenbeenspieren, die meestal voorkomen wanneer je te snel traint. (Dezelfde factoren zouden vermoedelijk aanwezig www.sushicornerpesaro.it zijn op loopbanden, hoewel onderzoekers dit nog moeten onderzoeken.) Op onverharde oppervlakken daarentegen zijn geen twee stappen hetzelfde, wat lichte variaties in de effecten op uw lichaam oplevert. Te veel oneffenheden brengen echter risico's met zich mee, zoals een gedraaide enkel. "De sleutel is het vinden van de balans tussen stress en overbelasting van het systeem," zegt Boyer. "
"Winterloopuitrusting" stuurt een rilling over mijn rug: in afwachting van elke eerste kilometer hardlopen, waarvan ik weet dat ik het een tikje koud zal hebben - om oververhitting later in de loop te voorkomen - en vanwege de schoonheid van het rennen door een getransformeerde wereld door de kristallijne schittering van de sneeuw.
Het zijn echter niet alle sprookjes en zachte briesjes, en we hebben uitrusting nodig die bestand is tegen de elementen,Nike Air Presto Damen maar ook niet te omvangrijk of heet is wanneer de lichaamstemperatuur stijgt. Klinkt eenvoudig, toch?
Sinds ik in een dunne Adidas Zx Flux Dames maar toch zeer warme, een maat te grote hardloopjack heb gelopen die ik in 1999 op Scheels kreeg, tot en met elke winter sinds, was dit seizoen tijd om te upgraden! Ik was op zoek naar een lichtgewicht jas die temperaturen onder het vriespunt aankan. Deze soepele operator van ASICS hield me warm, maar niet te warm, van 20 ° F tot -30 ° F, met 1-3 lagen technisch materiaal eronder: I LOVE IT!
De achterkant zakt naar beneden om te voorkomen dat de kou omhoog kruipt en de mouwen bedekken de handen met een gat voor de duim. Er zijn ventilatieopeningen met ritssluiting aan de zijkanten om warmte te laten ontsnappen, indien gewenst. Dit aspect was belangrijk voor mij, want als er één ding is dat ik niet leuk vind in de winterrennen ... naast het bevriezen in de bittere kou, is het oververhit! Laten we zeggen dat ik graag de juiste balans Nike Air Vapormax Hommevind, en deze kleine ventilatieopeningen helpen me dat te doen.
Een "extra" gemak van deze jas is dat hij een klein slot heeft voor mediakabels in het binnenste van de zak, zodat uw apparaat beschermd kan blijven terwijl de kabels in de jas naar boven komen.
Deze veelzijdige warmer is een leuke pop van kleur met zachte, rekbare stof die kan worden gedragen om je nek, gezicht of oren warm te houden of eroverheen te trekken. Vol verwachting strekt het zich uit over mijn neus in plaats van het te breken: overwinning! Het is echt dun, maar werkte goed om me te beschermen in windkousen tot 0 ° F; daaronder heb ik mijn andere gezichtsbescherming toegevoegd (maar houd hem onder mijn sniffer wanneer ik niet tegen de wind in ren).