Google Fit heeft een mooie, schone interface en ondersteunt de meeste wearables. Het is gratis en goed voor beginners. De app houdt oefeningen, calorie?n bij en gebruikt grafieken om je voortgang te tonen. Terwijl je rent, houdt de app snelheid, Nike Air Presto Femme route, tempo en hoogte bij. Slaap volgen is ook beschikbaar in deze app. Er is geen manier om uw hartslag te meten, tenzij u een smartwatch draagt ??of een apparaat dat synchroniseert met Google Fit. De meeste smartwatches worden echter gesynchroniseerd en zijn compatibel. Zorg er echter voor dat u goed controleert of alles is gesynchroniseerd voordat u de eerste keer op pad gaat.
De app biedt gepersonaliseerde aanbevelingen op basis van uw doelen en gegevens. Deze aanbevelingen worden vervolgens gebruikt om uw uithoudingsvermogen en prestaties te verbeteren. De app kan informatie van Strava, Runkeeper, Nike + en wearables verzamelen en ze allemaal samenvoegen zodat uw gezondheids- en fitnessgegevens in één app staan. Een nadeel van deze app is dat deze geen routesuggesties biedt.
Veel mensen rennen nog steeds op tempo en Nike Air Max 90 Womens niet hoe ze zich voelen als ze een GPS-horloge hebben. Zoals ik al eerder heb gezegd, is het GPS-horloge, hoewel een fantastisch hulpmiddel, waarschijnlijk een van de ergste dingen die de sport van het hardlopen zou kunnen overkomen als deze onjuist wordt gebruikt. Concentreer u niet op uw tempo. Je hartslag zal je vertellen hoe snel of langzaam je moet rennen. Ik werk aan een bericht dat dit meer in detail zal bespreken en hoe je uit wat ik de "rode zone" noem, je zal helpen effici?nter en op zijn beurt een snellere en gezondere hardloper te worden. Hier is een korte blik op wat er gebeurt als je rent wanneer je niet uitgerust bent of als je lichaam zich niet goed voelt.
De volgende grafiek toont een run met een hartslag van 134 BPM, wat eigenlijk 6 BPM langzamer is dan wat mijn aerobe trainingstempo zou moeten zijn tijdens www.innenstadtmusik.de de basisbouwperiode van hardlopen. Dit is waarschijnlijk een goed tempo voor mij op een gemakkelijke of herstellende dag. Het tempo was 9:28 mijl.
Hardlopen voor gewichtsverlies is een hardloopcoach, fitnesslogboek en een dieethulp in één. De app biedt trainingsschema's zoals hardlopen voor gewichtsverlies en training voor een 5k of 10k. De premium-versie biedt meer muziek, trainingsplannen, een coachingoptie en verwijdert advertenties. Als je probeert af te vallen en een plan nodig hebt om te beginnen met hardlopen, is deze app een goede optie.
De app volgt de basisprincipes zoals afstand, tempo, calorie?n, enz. En is tegelijkertijd heel gemakkelijk www.simadelpulpo.es te gebruiken. Er is geen lange instelling, druk gewoon op een knop en u bent klaar om te gaan. U kunt het FitBit, MapMyRun, RunKeeper of vele andere populaire apps koppelen om u op koers te houden.
Het dieetplan is ontworpen om de effectiviteit van de trainingen te vergroten en heeft gezonde recepten. U kunt ook een persoonlijk dieetplan maken. Het doel van de app is om je te helpen geleidelijk af te vallen en tegelijkertijd je uithoudingsvermogen op te bouwen. Onderweg heb je inspirerende citaten en een eenvoudig plan om te volgen.
Deze app is het beste voor beginners of degenen die intervaltraining willen. De intervallen kunnen voorspelbaar worden als je eenmaal het patroon hebt berekend, dus dat is een nadeel. Een ander nadeel is dat de app behoorlijk wat batterij gebruikt.
Deze grafiek toont mijn tempo een paar Adidas Superstar Womens dagen later na een nacht van niet goed voelen en laat opblijven. Door mijn gebrek aan slaap voelde ik me de volgende dag vreselijk en niet goed uitgerust. Ik was niet ziek en had geen verkoudheid of griep, had gewoon een lange dag en was heel laat op. Ik koos ervoor om toch te rennen. Kijk naar mijn HR en tempo !!! 144 BPM en een tempo van 11:24 min / mijl !!! Geweldig he ?? Als ik mijn tempo zou hebben gevolgd en niet mijn HR, zou je je dan kunnen voorstellen wat mijn HR zou zijn geweest? Dit zou me hoog in de rode zone hebben gezet en voor een langer herstel in mijn volgende runs zorgen.