Krachttraining wordt vaak over het hoofd gezien door hardlopers vanwege tijdgebrek of angst voor "ophoping" met Nike Air Max 270 Damen te veel spieren. Krachttraining heeft echter meerdere voordelen voor hardlopers, vooral voor mensen die willen afvallen.
Onthoud eerst het adagium "alle activiteit is goede activiteit" als het gaat om gewichtsverlies. Krachttraining, crosstraining, etc. verbranden allemaal extra calorie?n en zijn daarom goede dingen om in uw wekelijkse trainingsrepertoire op te nemen.
Vervolgens kunnen krachttraining en formeel flexibiliteitswerk blessures voorkomen. Als je niet kunt rennen vanwege een blessure, kunnen je doelstellingen voor gewichtsverlies worden beperkt. Daarom is gezond blijven en consistent zijn met uw hardlooptraining prioriteit één. Als u 2-4 dagen per week naar de sportschool gaat of thuis oefeningen doet, kunt u op weg blijven naar uw fitnessdoelen.
Ten slotte zal de juiste krachttraining het metabolisme stimuleren en u helpen het gewicht dat u verliest via voeding en lichaamsbeweging over te dragen naar mager spierweefsel in plaats van losse huid.
De onderstaande doelgebieden hebben de grootste impact op uw fitnessdoelen, metabolisme en hardloopprestaties. Voordat u gewichten opheft, moet u altijd eerst uw arts raadplegen en overwegen om een ??professional de juiste techniek te laten zien bij het tillen van zwaar.
Gluteals en Quadriceps (je billen en grote dijspieren) - Voltooi lichaamsgewicht squats en uiteindelijk gewogen squats om je bilspieren en quads aan te stoken; kies voor sets van 3-5 herhalingen met een zwaarder gewicht voor maximaal voordeel Kernspieren (buikspieren, obliques en rug) - Deze regio Nike Air Max 90 Homme is verantwoordelijk voor houdingsondersteuning tijdens het hardlopen en is groot genoeg om een ??grote invloed te hebben op uw metabolisme (grote spiergroepen werken = grote calorieverbranding) Borst en schouders– Ook grotere spiergroepen, het werken in dit deel van het lichaam zal de stabiliteit van het bovenlichaam helpen verbeteren tijdens het rennen en de metabolisoven aansteken; goede opties waren push-ups, pull-ups en sets van 3-5 herhalingen op de bench press, lat pull-down machine en overhead press. Gebruik deze vijf trainingsstappen naast de vijf dieetstappen om je metabolisme te verbeteren, gezond te blijven en je doelen voor gewichtsverlies dit jaar te bereiken!
Een tijdje geleden besprak ik hoe je de juiste race kon kiezen. Dat bericht werd ingegeven door onderhandelingen tussen mij en een vriend over welke najaarsmarathon Adidas Gazelle Dames we dit jaar zouden nemen. Het is zijn eerste marathon en het is mijn tweede - hij wil in één stuk rondlopen en ik wil een half uur van mijn tijd afslaan, dus we willen allebei verschillende dingen van een race.
Loch Ness-marathon, Berlijn-marathon en New York kregen allemaal een vermelding tijdens enkele dagen e-mailchat. Maar uiteindelijk hebben we ons aangemeld voor de Robin Hood-marathon in Nottingham. Het staat niet op ieders takenlijst met marathons, maar hier hebben we het gekozen.
1) Ondersteuning van lokale mensen - het is dichtbij genoeg voor veel familie en vrienden die hebben beloofd met hun voeten te stampen, in hun handen te klappen en over het algemeen wat lawaai te maken wanneer ze ons zien.
2) Kosten - voor ongeveer £ 30 kunt u ook de blaren en pijnlijke benen van de marathon ervaren. OK we weten allemaal dat Nike Air Pegasus 83 Femme het inschrijfgeld niet het enige prijskaartje is op een marathon - er is ook accommodatie en reizen. Logeren in het VK verlaagt die kosten en bovendien is Nottingham het New York van de East Midlands.
3) Wat andere hardlopers hebben gezegd - beoordelingen van eerdere Robin Hood-marathons waren vrijwel unaniem dat, hoewel het heuvels en sombere stukken heeft, het een goede marathon is. En dat komt van mensen die veel meer marathons hebben gelopen dan ik of waarschijnlijk ooit zal doen.
4) Datum - het is op 11 september van dit jaar, wat perfect is voor andere verplichtingen die we dit jaar hebben. Ik kijk er erg naar uit om deze keer door de zomer te kunnen trainen in plaats van in de koude, donkere diepten van de winter.