Jongens, Frank hier van runningshoesguru.com. Hier is iets een beetje anders dan normaal. Onze website ontvangt een aantal geweldige schoenen van bedrijven. Ze sturen ons hun beste modellen, hun meest actuele items. Het deed me denken: “Zijn alle schoenen die we krijgen Adidas Gazelle Womens echt geweldig? Zijn we verkeerd gekalibreerd? Waarom scannen we veel goede recensies? ”Ik ging op zoek naar een slechte schoen en besprak die. Uiteindelijk vond ik deze jongens van Walmart. Ik zal je er meer over vertellen.
Ik heb een paar basisregels opgesteld, zodat ik niet naar buiten zou gaan om een ??paar skischoenen te kopen en ze te verklaren als de slechtste hardloopschoenen ooit:
De schoen die ik uiteindelijk kreeg was de neon groene en blauwe Starter Heren Endurance lichtgewicht hardloopschoenen, die je $ 16.87 loopt. De schoen had een 3-1 / 2 uit 5 sterren op walmart.com. Ik was benieuwd of de schoen eigenlijk half goed was. Ook ziet de schoen er veel beter uit dan zou moeten voor $ 16,87. Dat heeft me sceptisch gemaakt. Het ontwerp van deze Wamart-schoen is eigenlijk vreemd vergelijkbaar met de Nike Free Run 2. Eigenlijk zou ik het gewoon een echte knock-out noemen. Daarom ziet deze schoen er beter uit dan zou moeten. Dit is waarschijnlijk een indicatie dat er slechte dingen komen.
Een verrassend feit in de productie van deze schoen is dat hij een naadloos bovenwerk heeft, wat interessant is ... Ze hebben het voor de prijs weten te doen. Alleen aan de oppervlakte ziet deze schoen er vreemd uit. Ik ben opgewonden om het te testen en te zien wat er gebeurt.
Het eerste wat u moet doen als u Walmart aanschaft, is de plastic inzetstukken uit de vorm te trekken. Een daarvan is geschikt voor schoenen tot 13; een van deze is geschikt voor schoenen met een gewicht van 10-1 / 2. Dat is niet logisch. Ze zijn anders. Wat dan ook. Kan het niets slechts betekenen?
De zool van de schoen Nike Air Max 2017 Femme is gewoon schuim. Het is behoorlijk slecht schuim. Het heeft een soort coating die eraf wrijft. Als je eraan kiest, blijft het eraf vallen. Het is helemaal niet goed. Kijk hiernaar. Dit is vreselijk.
Zelfs het stiksel in de schoen zit in de war. Het is onregelmatig en ziet er niet goed uit. Om jullie te laten zien hoe het eruit moet zien, hier zijn een paar Saucony schoenen. Merk op dat het zelfs helemaal onderaan is. Zo zou het eruit moeten zien.
Het is tijd om deze schoenen te gaan hardlopen en te zien hoe ze presteren in de echte wereld. Ik ga de tags hier verwijderen en op doen. Deze startschoenen van Walmart voelen vrij licht aan. Ik zou ze classificeren als een lichtgewicht hardloopschoen. Het punt is dat ze waarschijnlijk niet hetzelfde wegen in elke schoen. Eén recensent online zei zelfs dat ze de gewichten van elke Nike Air Max Tavas Womens schoen hadden gemeten en dat ze anders waren. Dat is bezorgd. Het rijgen van deze schoenen ging redelijk normaal. Het bovenwerk voelde ook vrij normaal. Dat deed me denken dat ik misschien een goedkope versie van hardloopschoenen had gevonden om uit te proberen. Ik denk dat ik je eraan moet herinneren dat de zool van deze schoenen allemaal van schuim is en in wezen geen grip heeft. Tenzij je de hele tijd op beton of asfalt rijdt, glip je overal heen. Kijk hoe glad deze jongens zijn.
"Je rent hoe ver?" Meestal wanneer mensen dit tegen mij zeggen, is het met een indrukwekkend geluid in hun stem en doe ik graag een kleine, innerlijke, zelfvoldane glimlach. "Het is een halve marathon dus 13,1 mijl" of "A 10k, dus ongeveer 6 mijl" gaat hier meestal aan vooraf. Of ooit: "Het is een langlaufgebied, dus slechts een paar kilometer, www.jansenbouwplaten.nl maar dat gaat via rivieren, moerassen, ligusterheggen, brandende boerenerven, enz." Vorige week klonken mensen echter teleurgesteld en zelfs ge?rriteerd dat ik zo'n onbeduidende inspanning durfde te noemen. "Een mijl. Zoals in One mile? 'Ja. Ik heb een mijlrace gereden.
Voor mij is de perfecte afstand om te racen ongeveer 10 mijl of een halve marathon. Ver genoeg om een ??comfortabel niveau van inspanning te zijn, maar niet zo ver dat het (zoals een volledige marathon) je jaar overneemt. Ik hou niet van kortere afstanden lopen omdat het meer pijn doet. Voor mij is een 5k niet alleen de helft van de afstand van een 10k, het is het dubbele van de pijn - het is iets meer dan een beetje sneller. Het is een keuze tussen een scherpe schop in de ribben of een constant stoten in de rug. Waar zou je voor gaan?
Op basis van deze theorie Adidas Ultra Boost Femme stelde ik me een beetje ongerust op voor mijn mijlrace over hoeveel het pijn zou gaan doen, maar ik verzekerde me dat het over ongeveer zeven minuten zou zijn (plaats hier je eigen seksgrap). Ik had slechts twee tactieken: Ren snel zonder te stoppen; en begin dichter bij de voorkant dan je comfortabel vindt, want er is geen tijd om in te halen.
Het deed pijn. In de loop van een mijl ging ik te snel, vertraagde toen en besloot te versnellen en een paar mensen in te halen. Een korte race, maar toch een voltooide race. Uiteindelijk eindigde ik in 6:57. Ik neem dat!