Stel dat u mijn advies tot nu toe hebt opgevolgd. Je hebt je calorie?n teruggebeld, aanpassingen gemaakt aan je loopbelasting op basis van de feedback van je lichaam en een aantal van de verwerkte eenvoudige koolhydraten in je dieet ingeruild voor hele voedsel complexe koolhydraten. Je verliest nu vet in een constant tempo, voelt je sterk wanneer je op pad gaat en, heel waarschijnlijk, sneller door de combinatie van hardlopen en Nike Cortez Dames gewichtsverlies. Wat nu?
Nou, de harde realiteit is dat dingen gaan veranderen. Dat komt omdat het menselijk lichaam ongelooflijk goed is in het aanpassen aan een herhaalde stress, zoals hardlopen. Je lichaam is constant op zoek naar manieren om effici?nter te werken en zo weinig mogelijk calorie?n te verbranden. In feite zal uw gewichtsverlies waarschijnlijk geleidelijk vertragen of afnemen zodra Adidas Zx 750 Femmeuw lichaam zich aanpast aan het nieuwe caloriearme dieet dat u het geeft. Om verder gewichtsverlies te zien, zul je dingen opnieuw moeten opschudden.
Afhankelijk van hoeveel dagelijkse calorie?n je verbruikt, kun je misschien wat meer uit je dieet halen. Nogmaals, je moet goed op je lichaam letten en ervoor zorgen dat je caloriereductie je hardlopen niet belemmert. Als je je ongemakkelijk voelt om je calorie-inname verder te verminderen Nike Air Max 90 Femme dan je al hebt of gewoon niet meer wilt verminderen, concentreer je dan op je hardlopen. Voeg kilometers of intensiteit toe in kleine stappen en let op hoe dit u be?nvloedt. Als je het goed hebt, zou deze extra stress je gewichtsverlies moeten versnellen of hervatten. Als je geplande runs begint te vrezen of overslaan omdat je te moe of pijnlijk bent, voeg je te snel kilometers of intensiteit toe.Nike Air Max 95 Damen Bel terug tot je je favoriete plekje weer hebt gevonden.
Zodra u een comfortabel, gezond gewicht heeft bereikt, is het tijd om naar de onderhoudsmodus te gaan. Blijf een uitgebalanceerd dieet eten met een zware concentratie op hele voedsel complexe koolhydraten. Vul dit aan met eenvoudige koolhydraten voor en tijdens je runs, en gebruik de schaal en de feedback van je lichaam om jezelf op het goede spoor te houden. Zweet geen kleine schommelingen in je gewicht en wees niet bang om af en toe toe te geven aan het verlangen naar junkfood. Zorg ervoor dat je die heerlijke aflaten niet regelmatig voorkomt.
Serieus over het runnen van voeding? Bekijk ons ??programma "Run Lean, Run Strong". Uw definitieve gids voor hardloopvoeding, krachttraining en blessurepreventie / -behandeling.
Ik heb geen kind, dus ik ben nooit bevallen, maar deze Nike Cortez Femme week heb ik het gevoel dat ik iets meer weet over moeder zijn. Toen ik beschreef hoe mijn marathontraining onlangs naar een collega ging, zei ze: "Ah, zo moet het zijn als je een baby hebt." Zie je, ik was vergeten dat trainen voor een marathon eigenlijk is best moeilijk. Ik weet dat het in september 26,2 mijl rond Nottingham moeilijk zal zijn. Dat feit is me niet ontgaan. Maar ik was vergeten dat het trainingsbit waarschijnlijk moeilijker was dan de dag zelf. Al die herinneringen aan solo 18 milers zijn op magische wijze in mijn gedachten gekleurd. Ik stelde me voor dat training een paar dagen per week een lange tocht door Londen zou zijn, alleen deze keer zou het zonnig zijn in plaats van -10 graden.
Op dezelfde manier dat Moeder Natuur de ware gruwel van de bevalling uit de hoofden van vrouwen veegt om hen te misleiden om het Nike Air Max 90 Hombre allemaal opnieuw te doorlopen, is mijn geest gereinigd van de realiteit van marathontraining. Ik zit nu in week 4 en mijn benen beginnen het me te herinneren. Back-to-back runs zijn vermoeiend en het wordt nog erger voordat het beter wordt. Maar het is nu te laat: de race is begonnen, het hotel is geboekt en deze baby moet op de een of andere manier naar buiten komen. En er is geen epidurale voor marathoning.