Wees niet verward, ik heb sinds gisteren geen magische marathon gelopen. Wat ik druk heb gedaan, is mezelf in de denkwijze brengen om een ??halve marathonloper te zijn. Ik zal het uitleggen.
In het boek 'De marathontrainer van de niet-renner' stelt het voor dat je iedereen die je kent, vertelt dat je een marathon gaat lopen. Je moet het ook aan jezelf vertellen en vrienden en familie vragen om je af en toe te vragen ‘Ben je een marathonloper?’ Waarop je reageert ‘Ja, ik ben’. Ja, Nike Air Max 270 Damen het klinkt heel Amerikaans en het is geen route die ik waarschijnlijk zal nemen, maar ik heb iets soortgelijks gedaan. Gisteren stuurde ik een e-mail naar goede vrienden en familie om hen te vertellen dat ik van plan was om de halve marathon te lopen en om hun steun te vragen om me op de dag te komen aanmoedigen of naar me te klagen over training en het hebben van vermoeide benen. Dit komt omdat ik in de eerste plaats mensen nodig heb om me aan te moedigen en rekening te houden met hoe saai ik ga worden. Het is ook bedoeld om het me moeilijk te maken om terug te gaan. Weinig mensen wisten van de laatste helft die ik binnenkwam en dus was er geen druk voor mij om mezelf door de hel te moeten slepen op de dag dat ik er echt niet aan toe was. Nu heb ik mensen die een verwachting van mij hebben - en dit omvat mezelf. Ik ging gisteravond na het werk hardlopen en dit was mijn eerste avond, buitenrennen sinds afgelopen zomer. De lente is zeker hier en het lidmaatschap van de sportschool is echt dood. Toevallig was het ook mijn eerste run na Asics Gel Lyte 3 Womens mijn rust na de 10k en was ook mijn eerste run sinds het invoeren van de helft. Hierdoor voelde het alsof het mijn eerste training was in de richting van de halve marathon. Dus dat is twee mijl naar beneden, nog 500 te gaan!
De adizero Sub2 is speciaal ontworpen om op racedagen te presteren en is voorzien van de nieuwe BOOST Light-technologie, een lichtere versie Adidas Superstar Donna van hun veelgeprezen BOOST-middenzoolmateriaal.
Een Nike Air Zoom Pegasus 33 Womens enkellaags bovenwerk van ultralichte stof gemaakt van lichtgewicht gaas met interne versterkingen en geavanceerde Microfit belooft atleten superieure ondersteuning, comfort en pasvorm te geven.
In de buitenzool maximaliseert de Continental Microweb (ge?volueerd van Stretchweb) de grip en vermindert het slippen, zodat atleten op de dag van de race maximaal 26 mijl met maximale effici?ntie kunnen rennen.
Wilson Kipsang zegt:
“Elke marathon begint lang voor de startlijn. De laatste 42 km weerspiegelen de maanden van inspanning, voorbereiding en toewijding die ik heb gestoken om hier te komen. Ik ben opgewonden om terug te zijn in Tokio en wil graag weer racen in de adidas adizero Sub2. Het zijn de snelste, lichtste en meest responsieve hardloopschoenen waarin ik ooit heb geracet en ik hoop dat ze me in staat stellen mijn snelste Nike Air Max Thea Damen tijd op de baan te behalen. ”
Matthias Amm, Product Category Director bij adidas Running zei:
“Adizero is onze snelle franchise en heeft meer dan tien jaar geschiedenis geschreven door vier wereldrecords te bezitten. We zijn verheugd om Wilson opnieuw de Tokyo-baan te zien racen en nog enthousiaster om de beste hardlopers ter wereld in staat te stellen hun persoonlijke records te bereiken met de snelste langeafstandsschoenschoen van Adidas ooit gemaakt. "