Het wordt geleverd met alle klassieke functies uit Adidas Zx Flux Damen de Forerunner-serie van 2019: het mooie ontwerp met vijf knoppen, de nieuwste veiligheidsfuncties (automatische incidentdetectie en assistentie), het ondersteunt GLONASS en Galileo bovenop GPS, het is compatibel met Garmin Coach en het geeft ook de praktische Body Battery ? -indicator weer.
Bovendien doet het nog veel meer. Het ondersteunt Garmin Pay-muziek aan boord met maximaal 1000 nummers. U kunt zelfs muziek van bepaalde streamingdiensten synchroniseren.
Maar het echte verschil is met de extra sensoren: het bevat een barometrische hoogtemeter, een gyroscoop en zelfs een thermometer! Dit betekent dat het veel meer diepgaande activiteit en fitness-tracking heeft. Het bewaakt allerlei prestatiefactoren zoals VO2 max en trainingsstatus, acclimatisering aan warmte en hoogte, focus op trainingsbelasting, hersteltijd en aerobe Nike Air Pegasus 83 Hombre en ana?robe trainingseffecten. Het ondersteunt zelfs ski en golf in zijn activiteitenprofielen.
En dit alles met een record batterijlevensduur tot 2 weken in Smartwatch-modus, tot 36 uur in GPS-modus zonder muziek en tot 10 uur in GPS-modus met muziek.
Wat het echt ideaal maakt voor triatleten is dat je met één druk op de knop kunt schakelen tussen sporten / activiteiten.
Het debat is gaande over het gebruik van minimalistische schoenen en op blote voeten lopen. Er zijn maar weinig studies gedaan en er zijn zoveel variabelen om te controleren die deze bestaande studies praktisch irrelevant maken. Om de ware effecten van wat er met onze voet gebeurt te zien door de externe ondersteuning van een traditionele hardloopschoen voor bewegingscontrole te verwijderen, kost het tijd. Jaren eigenlijk. Ik wil graag een voorbeeld delen Nike Janoski Damen van een hardloper die haar stijve orthesen en motion control ASICS hardloopschoenen had verlaten en minimalistische schoenen begon te dragen. De New Balance Minimus met een nulval om precies te zijn.
Ze was 34 twee en een half jaar geleden en had flexibele platte voeten, een valguspositie van de calcaneus (de hielbeenhoeken naar binnen bij het observeren van achteren) en een valgus-knievorming (klopknie?n). Haar symptomen bestonden uit kniepijn en frequente lage rugpijn. Ze droeg aangepaste stijve orthesen die werden ge?mplementeerd om haar boog en hielbeen opnieuw uit te lijnen. We lieten haar mijn overgangsprotocol volgen om de orthesen voor het eerste deel van een run te verwijderen en ze vervolgens te vervangen voor de rest. Als een voorbeeld, voor een run van drie mijl zouden de orthesen gedurende een halve mijl worden Nike Internationalist Damen verwijderd en vervolgens terug worden geplaatst voor de resterende 2,5 mijl. Dit werd elke week geleidelijk verhoogd totdat ze comfortabel zonder hen kon rennen. Hetzelfde werd gedaan voor de motion control-schoenen, maar op een langzamere manier. Ik adviseer de 10% -regel te gebruiken. Elke week wordt het aantal kilometers verhoogd door de minimalistische schoen met 10% te dragen. Nogmaals, de nieuwe schoen wordt eerst gedragen en de run wordt voltooid in de traditionele schoen. Dit kan soms tot 6-8 weken of langer duren, afhankelijk van het niveau van hardlopen dat een persoon doet voordat de volledige overgang is gemaakt. Vaak vertel ik de pati?nt dat het 3 maanden duurt om veilig over te schakelen. Vergeet niet dat drie maanden een knipoog kunnen zijn in het hele schema van zaken zoals veel pati?nten me jarenlang pijn Nike Air Max Command Hombre bezorgen.