Dit is waar veel goedbedoelde hardlopers hun herstelvoeding uit balans brengen. Ze weten dat eiwit essentieel is voor het repareren en opbouwen van spieren, dus ze overdrijven Adidas Superstar Donna het. De beste strategie voor herstel na de run is om een ??mengsel van koolhydraten en eiwitten te consumeren in een verhouding van 4: 1 of 3: 1. Zoals in dit artikel van Active.com wordt uitgelegd, moet u, afhankelijk van uw gewicht, streven naar ongeveer 20 gram eiwit in uw post-run maaltijd. Breng dit in evenwicht met 3 tot 4 keer zoveel gram koolhydraten en je spieren hebben alles wat ze nodig hebben om je voor te bereiden op je volgende run.
Er is onvoldoende bewijs om het gebruik van inlegzolen of voetorthesen te ondersteunen als een behandeling voor LBP of ter preventie van LBP. Het kleine aantal, gematigde methodologische kwaliteit en de hoge heterogeniteit van de beschikbare onderzoeken verminderen de sterkte van de huidige bevindingen. Toekomstig onderzoek zou zich moeten concentreren op de identificatie van LBP-pati?nten die het meest geschikt zijn voor voetorthesen of binnenzoolbehandeling, aangezien er enig bewijs is dat studies die volgens deze lijnen zijn gestructureerd een groter effect hebben op het verminderen van LBP.
Het lijkt misschien vreemd dat we naar voeding na de run hebben gekeken voordat we de run zelf aanpakken, maar er is een reden waarom ik ervoor heb gekozen om dingen op deze manier af te breken. Tot nu toe hebben we het gehad over eten in gecontroleerde, stationaire omgevingen, zoals uw keuken, bureau of parkbank. Zodra we de handeling van het rennen opnemen, kunnen dingen ingewikkeld worden.
Vanuit een algemeen oogpunt wilt u tijdens het hardlopen gemakkelijk verteerbare eenvoudige koolhydraten consumeren. De meest voorkomende bronnen voor hardlopers zijn sportdranken en gels. Zonder te kauwen zijn deze vloeibare calorie?n gemakkelijk in uw mond te krijgen en gemakkelijker door te slikken dan vast voedsel.
Naast calorie?n moet uw voeding tijdens de run zich richten op hydratatie en natriumaanvulling. De specifieke Adidas Tubular Damen hoeveelheid vloeistof en zout die u nodig hebt, is afhankelijk van uw persoonlijke fysiologie en de omgevingsomstandigheden waarmee u tijdens uw run geconfronteerd wordt. Gebruik dit protocol om uw zweetpercentage te berekenen en gebruik het als basislijn. Experimenteer met het innemen van meer of minder vloeistof tijdens trainingsruns en kijk hoe dit uw lichaam be?nvloedt. Experimenteer ook met sportdranken die meer natrium bevatten, of probeer het aan te vullen met zouttabletten. Houd aantekeningen bij over hoeveel u eet en drinkt, de weersomstandigheden, de intensiteit / duur van de run en hoe u zich voelt tijdens en onmiddellijk daarna. Na verloop van tijd laten deze opmerkingen zien wanneer je voldoende eet en drinkt en wanneer niet.
Training is de tijd die je moet uitzoeken en de voedingsstrategie moet volgen die je tijdens Nike Air Pegasus 83 Hombre het racen wilt gebruiken. Weersta de drang om tijdens uw lange runs calorie?n te besparen, omdat u wilt afvallen. Je zult beter rennen en betere resultaten op de schaal zien als je dezelfde calorie?n uit andere delen van je dagelijkse voeding snijdt.
Wat begon als een dag om mijn vrouw te helpen met een evenement dat Girls on the Run heette, werd een meer memorabele dag dan we hadden gepland. Julie (vrouw) was de coach van een hoofdstuk van meisjes in de rangen 3-5, die betrekking hebben op het aanleren van vaardigheden in het leven, positieve houding, pesten, zelfrespect en hoe hardlopen een positief gezond deel van je leven kan zijn. De groep van 15 meisjes en verschillende coaches ontmoeten elkaar twee keer per week gedurende een uur en hebben een les gevolgd door een run. Na de voltooiing van het programma in 8 weken komen Adidas Nmd Hombre alle groepen uit de omgeving (ongeveer 2.000 mensen) bijeen voor een run van 5 km. Ik trok mee met mijn vrouw en bracht de kinderen (Joey (8) en Jane (6) die vroeg hadden besloten dat ze niet zouden rennen). Toen ze die ochtend de opwinding van alle andere kinderen zagen, samen met het feit dat mama wegging om te rennen, besloten ze dat ze zouden gaan rennen. Mijn zoon droeg een paar crocs en Jane was iets meer voorbereid op haar hardloopschoenen. De race begon en we begonnen allemaal met mijn vrouw en de groep, maar moesten al snel terugvallen omdat Joey zijn Crocs bleef verliezen en de ongekruide benen van Jane niet bij konden houden met mama en de groep!