Sommige dingen die zijn gewijzigd, zijn upgraden van Bluetooth 4.0 naar Bluetooth 4.2. Ik weet echter niet echt wat dat betekent voor de eindgebruiker. Ik heb wat gelezen en ben nog steeds een beetje verbaasd over de voordelen die de 4.2 echt met zich meebrengt.
De levensduur van de batterij is verbeterd. Van de 25 uur ononderbroken weergave van de BTS tot 40 uur PRO.
Wat het betekent www.simadelpulpo.es is - je hoeft ze nooit op te laden. Hoewel ze blijkbaar zonder batterij zitten, is het me gewoon nooit overkomen. Af en toe doe ik de kabel en laat deze een paar uur staan ??en de batterij is opgeladen.
Het is ongelooflijk voor mij hoe snel de technologie verandert. Ik was erg trots op het maken van apparaatselectie die consistent was met betrekking Nike Air Presto Herren tot kabels. Mijn telefoon (Galaxy Edge S6) had een micro-USB, mijn Kindle, mijn LG-tablet ... en ik had mijn draadloze hoofdtelefoons ook nodig om micro-USB te zijn. Wil ik echt een extra kabel meenemen?
Nou, dit jaar is alles veranderd. Mijn telefoon (Galaxy S8) heeft een USB-type C en mijn nieuwe laptop wordt ook opgeladen met een USB C. Raad eens ?
De BTS PRO wordt ook opgeladen met een USB-type C. Dit is verbazingwekkend voor mij. Dezelfde oplader laadt mijn laptop, mijn telefoon Adidas Eqt Support Adv Mujer en mijn koptelefoon op. Voor iemand die veel uit coffeeshops werkt, is dit de perfecte combinatie.
Na een lange of zware vlucht, is het laatste wat je wilt doen, het eten van een grote maaltijd, vooral als je door je training misselijk wordt. Maar u moet tanken, bij voorkeur binnen 30 minuten, zodat u kunt herstellen. Dat betekent niet dat je een Adidas Nmd Dames zware omelet of een grote kom met havermout moet koken. Een snelle, smakelijke smoothie zal het herstel een kickstart geven. "Smoothies zijn een uitstekende manier voor hardlopers om te voldoen aan de behoeften van voedingsstoffen," zegt sportvoedingsdeskundige Cassie Dimmick, R.D., "vooral wanneer het nodig is om snel een mix van koolhydraten en eiwitten te consumeren voor spierherstel."
Maar runner pas op: smoothie bar opties kunnen top 900 calorie?n bevatten, en gebottelde merken hebben vaak weinig voedingsstoffen. Door je eigen te mengen met je ingredi?ntenkeuze en met zoveel of zo weinig ijs als je wilt, kun je smaakvolle smoothies maken met koolhydraten, eiwitten, vezels en gezonde vetten. En met minder dan 300 calorie?n per stuk zijn deze smoothies op meer dan één manier gemakkelijk in de maag.
Om door te gaan met de Nike Cortez Dames technische specificaties, ontwikkelde 66 Audio zijn eigen codecs die beloven het volledige scala aan frequenties te leveren die het menselijk oor kan horen zonder enige vervorming of verzadiging.
Ik ben geen audio-engineer en kan deze claims op geen enkele manier meten of verifi?ren - maar de audio is inderdaad spectaculair. Ik heb een beetje van alles gehoord - van Rage Against the Machine tot Skrillex en vele podcasts. De audio is gewoonweg fantastisch.