Het is nog maar twee maanden geleden sinds de dood van mijn vader, en de pijn die ik voel is nog steeds fris. Er gaat geen dag voorbij dat ik niet huil, en meestal ben ik geen omroeper. Onlangs tijdens een run was het gewoon zo mooi dat ik niet kon stoppen met huilen. Het is nogal het geluid dat je maakt als je hard ademt en huilt tijdens het hardlopen. Ik klonk als een snuivend paard. Terwijl ik die dag rende, hoorde ik de stem van mijn vader in mijn hoofd zeggen: 'Het leven is te kort om een ??verdrietig meisje te Nike Air Max 270 Hombre zijn.' Ik weet dat dat waar is, vooral nadat ik hem zo plotseling Nike Internationalist Damen verloor. Soms is dat verdriet echter de strategie die we moeten verwerken voor wat we doormaken. Dat verdriet kan ons helpen kracht te vinden, en dat verdriet kan ons helpen over de rots heen te komen.
Er zullen altijd keien op het pad zijn en onverwachte gebeurtenissen die we niet kunnen beheersen. Het leven is, net als het pad, een afwisselend terrein, vol puur geluk, momenten van uitdagende rotsachtige afdalingen en prachtige ervaringen. Soms raken we off-trail, maar de strategie die we gebruiken om weer op pad te komen, maakt ons alleen maar sterker. Bij deze laatste trailrace was het beste plan voor mij om over de rots te gaan zitten, erop te gaan zitten, te erkennen hoe groot het was, eraf te springen en weer op het goede spoor te komen. Ik realiseer me Adidas Stan Smith Uomo dat er geen rijm of reden is waarom het pad zo rolt als het leven. Echter, Nike Air Pegasus 89 Femme blijven op de proef, zelfs als het beweegt in richtingen die we niet leuk vinden, dat maakt ons sterkere hardlopers. Zelfs op het moeilijkste pad, zolang we weer op het goede spoor komen, kunnen we die rots op ons nemen. We kunnen het verdragen; we kunnen onze kracht en genezing vinden.
Dit is eigenlijk lunch # 2. Na het afronden van deel 2 van mijn training tijdens de lunch, was ik RAVENOUS. Ik had een soba-noedelsalade met tofu, broccoli en spinazie die niets deden voor mijn honger. Een tijdje later ging ik naar beneden en haalde deze bruine rijst + broccoli + BBQ-kalkoenburger. Nu heb ik alleen honger genoeg om mijn vinger op te eten, niet mijn hele arm.
Het was ongeveer halverwege Ben More dat ik het karnen in mijn lef herkende en de zwakte in Nike Air Pegasus 83 Dámskémijn benen had niets te maken met het feit dat ik off-trail de berg op liep. Ik kende dit gevoel - de korte adem, het verschrompelen van binnen, de boze behoefte om te huilen. Het was niet het moeilijke pad. Het was jammer.
Ik heb dat gevoel dit jaar veel gehad.
Na een episch 2018 waarin ik nieuwe hoogtepunten en nieuwe afstanden bereikte, heeft 2019 de rekening betaald met een reeks nauwelijks voltooide races en mojo is AWOL gegaan. Persoonlijke records (PB's) zouden niet gebeuren als ik amper de energie kon oproepen om mezelf naar buiten te slepen voor een trainingsrun. Burnout is een ding, en jongen oh jongen is het grimmig.
Wat 2019 echter niet is geweest en wat ik weiger het te zien, is een mislukking.
Dus hoe doe je dat? Nike Air Pegasus 89 Womens Hoe kom je er voorbij als je moeite hebt om stappen te zetten die 'normaal' gemakkelijk aanvoelen?www.jennifercharity.co.uk Of wanneer uw energieniveaus een meer lege batterij zijn dan uw gebruikelijke Duracell-konijn zelf? Of wanneer je je ‘A’ race moet afschrijven omdat je deze keer gewoon niet het sap hebt?
U herdefinieert wat ‘persoonlijk record’ voor u betekent.