For enhver online virksomhed eller blogger skal opbygning af en liste v?re det vigtigste aspekt. Selvom der er andre vigtige aspekter ved blogging, er det, der skal tages mest alvorligt, at opbygge e-mail-listen.
N?r vi unders?ger disse eksperter, er der en f?llesn?vner - de tager listebygning p? alvor, i mods?tning til bloggere p? lavt Nike Air Max Tavas Damen niveau, der lader mange penge sat p? bordet.
De, der tager listebygning alvorligt, pr?ver altid nye listebygningsmetoder og holder styr p? deres resultater fra disse metoder.
Hvor alvorlig tager du din liste? Mange listebygningseksperter s?tter et m?l for en vis m?ngde daglige eller ugentlige abonnenter. De forpligter sig til at n? dette m?l, og hvis de g?r det, h?ver de m?let for Nike Air Max Jewell Damen n?ste runde. Hvis de falder under m?let, pr?ver de nye metoder.
F?lges direkte Adidas Zx 8000 Femme bag opbygningen af ??denne liste og tager sig af den, s? fastholdelsesgraden forbliver lav. S? l?nge du forbliver fokuseret p? begge dele, er succes direkte i din vej.
”Jeg har bogstaveligt talt bygget en forretning p? flere millioner dollars p? styrken af ??min e-mail-liste. Halvfems procent af min indkomst Nike Air Max Classic Bw Hombre kommer fra den. Selv i dag er min e-mail-liste stadig min f?rende Nike Air Max Thea Dames forretningsprioritet - og aktiv. ” - Michael Hyatt