Ik ben opgegroeid in een lopend gezin. Weekenden werden besteed aan het laden van de stationwagen en het Adidas Superstar Damen rijden naar een race of om te rennen in de woestijn, bergen of stranden van Californi?. Nu breng ik als volwassene het grootste deel van het jaar door met reizen of onderweg, en hardlopen is bijna altijd een constant onderdeel, zo niet het hele punt van elke reis. Hoewel ik het vaak als vanzelfsprekend beschouw dat reizen voor een race of hardloopavontuur "niet zo anders is" dan welke andere reis dan ook, heb ik een paar hacks ontwikkeld die zeker zijn gericht op hardlopen. En aangezien geheimen geen vrienden maken, ben ik opgewonden om ze met mijn mede-trailzusters te delen!
1. wasserette: bij de zeldzame gelegenheid dat ik reis zonder plannen om te rennen, denk ik niet eens aan het probleem van vuile kleren. Dat komt omdat de jeans die je meer dan eens draagt ??niets heeft aan de stinkende factor van hardloopshorts, sportbeha'Nike Internationalist Donnas en sokken vermenigvuldigd met meerdere dagen (om nog maar te zwijgen van de extra lagen als het winter is). Ik reis altijd met vuilniszakken om vuile kleren op te bergen en ze gescheiden te houden van de schone. Stop je vuile hardloopschoenen ook in een vuilniszak. Om te veel inpakken te voorkomen, ben ik zover gekomen dat ik mijn hardloopoutfits minstens twee keer zal dragen als ze niet doorweekt of te stinkend zijn. Ik draag ook Green Goo Castilla-zeep bij me en was mijn kleren in de gootsteen, zodat ze droog blijven hangen in de badkamer of zelfs in het interieur van mijn auto.
Ik denk dat het heel gemakkelijk zou zijn om mijn toewijding aan gezond eten en fitness af te zwakken, maar:
Ik ben te ver gekomen. Dit is een geweldige kans voor mij om nog beter voor mijn lichaam te zorgen. Hoewel de voedingsrichtlijnen die ik Adidas Zx 750 Damen volgde om af te vallen, destijds enigszins beperkend leken (ze zijn eigenlijk Paleo), werkten ze en voelde ik me geweldig. Spijsverteringsproblemen waren bijna niet aanwezig en ik had zoveel energie.
Tegenwoordig probeer ik nog steeds deze richtlijnen in gedachten te houden, maar in werkelijkheid was mijn eten de laatste tijd meer laissez-faire. Echt, ik eet eigenlijk wat ik wil en probeer gewoon ongezonde maaltijden in evenwicht te brengen met gezonde maaltijden en trainingen.
Nou, ik voel me opgeblazen en mijn maag is de laatste tijd veel van streek, dus dat werkt niet.
Ik heb besloten deze extra tijd te gebruiken om mijn gezondheid weer op te geven en een beetje te experimenteren.
Mijn doelen voor zomergezondheid (en dit omvat geestelijke gezondheid):
kies en begin het marathon trainingsschema voor 1 juli (Overweeg ook Adidas Zx Flux Hombre om met een groep te trainen. Weet iemand iets over niet-fondsenwervende marathon trainingsgroepen?) Ga terug naar het hardloopschema van dinsdag / donderdag / zaterdag of zondag. Maandag en woensdag zullen kracht zijn. Ik weet nog niet hoe dit eruit zal zien, want ik ben nog steeds bezig met het uitzoeken van mijn sportschoolsituatie. Voeg wat ab-werk toe (misschien a la Angela @ Oh She Glows Whittle My Middle) om zowel mijn buikspieren te versterken als pijn in de onderrug te verminderen Vrijdag (en eigenlijk ook elke andere keer dat ik het kan inpassen) is voor yoga. De weekenddag die ik niet ren, is een rustdag. Snijd ver terug op tarwe en zuivel. (Waarschuwing: zodra ik de tarweproducten die momenteel in mijn keuken zijn, af heb) Maar experimenteer met het opnieuw toevoegen van salades (die soms mijn maag storen) en Griekse Nike Cortez Hombre yoghurt (die ik als een gek mis en waar ik vroeger geen last van had - zolang ik het niet at voordat ik ging hardlopen) Neem mijn vitamines. Blijf bij een enigszins normaal slaapschema. Haal het beste uit deze tijd dat ik niet werk en probeer er zoveel mogelijk van te genieten. Het is tenslotte zomer. Dat is alles. ?? Ik kan slecht opvolgen wanneer ik 'offici?le' uitdagingen voor mezelf cre?er, dus dit zijn slechts dingen die ik in gedachten zal houden. Ik kom echter formeel terug op 1 juli, 1 augustus en 1 september en zal waarschijnlijk de hele zomer de bovenstaande doelen bespreken.
Daarna gingen we lunchen bij Nellie en ik kreeg een kalkoenburger en zoete frietjes. Het was heerlijk en smaakte niet zo vettig, maar maakte me om de een of andere reden misselijk. Het is al stressvol genoeg om gestrest te zijn, maar het Nike Air Max 270 Homme manifesteert zich fysiek nog frustrerender, maar is een herinnering om de stress onder controle te houden.