Een paar jaar geleden vlogen mijn benen en ik langs een geweldig pad naast de rivier de Deschutes, en we hadden het allemaal fantastisch! Ik voelde me een 10-jarige in een achtbaan. Mijn hele lichaam was gewoon duizelig en ik voelde me helemaal levend. Toen stopte het feest plotseling en klopte een beetje een raar gevoel op de deur als een agent die een kegger op de avond van het feest verbrak. Verdomme! Ik werd gewoon verliefd op dit moment en toen Nike Air Max 270 Mens kwam JIJ opdagen. Angst, zie je, wees me erop dat ik misschien een klein beetje te snel ging en dat die rotsen die ik moeiteloos niet twee minuten eerder bewoog, nu allemaal op mij mikten; allemaal klaar om me naar beneden te trekken en mijn gezicht te verknoeien. Dus wat heb ik gedaan? Ik vertraagde mijn vaart en mijn voeten begonnen te schuifelen. Toen vond een boomwortel in potloodformaat mijn teen, trok mijn voet onder mijn lichaam en ik viel naar beneden (zoals in slow-motion actie). Natuurlijk deed het geen pijn ... ik begon zelfs te lachen omdat het zo transparant was. Als je plezier hebt en helemaal in het moment bent, zal angst iets zoets en engs tegen je fluisteren en het zal je naar beneden duwen als je het je geest laat drijven.
Een wijze man vertelde me eens: "zwervers zoals wij, schat, we zijn geboren om te Nike Air Max 97 Womens rennen." Sorry baas, maar sommigen van ons zijn niet geboren om te rennen. Ik moest leren hoe ik het moest doen in een lang en pijnlijk jaar van vloeken, huilen en een paar driftbuien op weg naar mijn eerste 5 km. Het duurde zo lang omdat ik bang was. Ik was bang dat ik dood zou gaan, of dat ik er dom uitzag. Ik was bang dat als ik een hardloper was, ik niet meer cool zou zijn (ik was trouwens nooit cool). Of ik schrok ervan dat ik zou moeten beginnen om echt voor mijn lichaam te zorgen en het geen afval meer te geven dat in bierblikjes was gewikkeld. Ik kwam er uiteindelijk overheen en toen ik dit deed en met mensen sprak, realiseerde ik me dat de grootste hindernis die mensen belette om te rennen, was dat ze bang waren. Ja, onze maat en soms eikel, angst. Ik hoorde steeds weer van mensen dat ze bang waren om achtervolgd te Adidas Eqt Support Adv Damen worden, bang om zich alleen en kwetsbaar te voelen, en mijn favoriet (omdat ik me dit heel goed herinner), die er raar uitzagen en belachelijk werden gemaakt. Het komt allemaal neer op vechten of vluchten. En als we voor het eerst als volwassenen beginnen te rennen, zetten deze angsten onze hagedissenhersenen aan en hebben we het gevoel, nou ... We gaan dood. Maar, zoals u allemaal weet, gaan we niet dood door hardlopen. Vandaag tenminste niet.
Vanmorgen negeerde ik alle warmteadviezen (oeps) en sprong ik op mijn fiets voor een laatste kleine training voor de tri.
Ik reed een half uur en legde 6,5 mijl af. Ik kwam terug, raapte Bailey op (oeps weer, te heet voor haarballen) en jogde .65 mijl met hem naar de trimmer. Het is veel te warm voor hem, dus ik stopte en droeg zijn hete lijfje een paar blokken omdat ik me rot voelde. Nike Air Max 270 React Hombre Ik wilde vanmorgen niet echt trainen in de hitte, maar ik wilde er zeker van zijn dat ik klaar was voor het weer dat morgen naar me wordt gegooid.