Enkele opvallende kenmerken zijn de heupband Nike Air Max Motion Womens met zakken, de verscheidenheid aan zakken op de rug en de algehele pasvorm van het pakket. De heupband is comfortabel gevoerd en heeft twee ritszakken die voldoende rekbaar zijn om snacks of afval op te bergen [rechts is snacks, links is afval in mijn wereld]. Op het hoofdvak van het pakket vind je een verscheidenheid aan zakken - zakjes aan elke kant, een rekbaar zakje met ritsen, een klein zakje in het "deksel" van het pakket en een klein binnenvak met rits. Het kost wat tijd en gebruik om erachter te komen welke rits wat doet, maar als je er eenmaal achter bent, realiseer je je dat er veel ruimte is voor de organisatie van je spullen. Er is ook een lange rits die het hoofdcompartiment opent om je toegang te geven tot al je spullen. Als de rugzak vol zit en vastgebonden is, past de rugzak comfortabel - hoewel ik moet Nike Air Max Tavas Womens toegeven dat het een paar pogingen kostte om de schouderbanden en heupband aangepast te krijgen om elkaar te complimenteren.
Ik was in staat om alle nachtkleding in dit Salomon Out Day-pakket te passen, hoewel het bovenste "deksel" moeite had om de cinched-opening te bedekken. Het was ook lastig om het "deksel" met de smalle koorden vast te maken terwijl ze steeds meer in elkaar werden gedraaid. Toen de hoofdzak eenmaal was vastgebonden en het pakket goed op mijn rug lag, was het nog steeds gemakkelijk om toegang te krijgen tot de zakken van de heupband en de schouderriemzakken, waardoor je toegang hebt tot benodigdheden wanneer je onderweg bent.
Wat we leuk vonden: de verscheidenheid aan zakken en het rekbare materiaal is geweldig, omdat je echt veel dingen kunt doen met dit pakket, met name je uitrusting kunt bereiken zonder Nike Air Max 270 Damen elke keer opnieuw te hoeven inpakken. Dit omvat de ritssluiting langs het hoofdvak die u toegang geeft tot de uitrusting die zich aan de onderkant van de tas bevindt.
Pasvorm, gevoel + aanpasbaarheid: het kost wat moeite om de schouderbanden en heupband aangepast te krijgen om elkaar te complimenteren, maar als dit eenmaal is gedaan, past het goed. Helaas moet deze delicate dans van riemen worden herhaald elke keer dat je grote versnellingsaanpassingen maakt [dat wil zeggen: van laag wisselen in de schemering]. Eenmaal aangepast, past het pakket comfortabel en behaaglijk zonder te bewegen tijdens het wandelen en alleen een beetje te wiebelen tijdens het rennen. Hydratatieopties: er is een mouw voor een blaas en twee zakzakken op de schouderbanden voor handhelds. Paalopslag: Ja, aan de achterkant. Wat we zouden veranderen: Adidas Zx 700 Donna de schouderbanden zijn gevormd naar de rondingen van de borst van een vrouw, waardoor ze comfortabel zitten ... Nike Air Zoom Pegasus 31 Homme totdat je water en snacks toevoegt aan de zakken op de schouderbanden. De positie van de zakken is onhandig en neemt afstand van de comfortabele, functionele pasvorm van de schouderbanden.
En meestal nog redelijk gezond. Gebakken zalm, avocado, rucola en tomaat op zeven korrels. (Van Delectica, voor New Yorkers.)
Maar tijdens het fotograferen van wat ik at toen ik aan het afvallen was, was het geweldig omdat ik hierdoor niet meer ongezond wilde eten en het daarna moest bloggen, toen ik werkloos en het meest kwetsbaar was, besloot ik dat ik me geen zorgen wilde maken over iemand die oordeelde dat ik teveel of niet genoeg at. <- Dit zal waarschijnlijk nooit gebeuren.
Maar tijdens die dagen om af te vallen en mijn maaltijden te fotograferen, leerde ik hoe ik gezond voedsel moest koken, en leerde ik wat meer exotisch te koken dan kippenparmigiana.
Een van mijn favoriete dingen die ik leerde koken, was snel en gemakkelijk roerbakken. Toen ik eenmaal aan mijn laatste baan begon, vond ik een soba-noedelsalade waar ik dol op was (als je in Midtown West werkt, ga dan naar Thalia's Kitchen en haal de soba-noedelsalade. Je zult er geen spijt van krijgen.) Het is nu een van mijn go -tos. Ik zag vanmiddag een soba-noedelsalade bij Delectica, maar deze had pinda-olie, dus ik kon het niet krijgen, maar werd vanavond ge?nspireerd om er zelf een te maken.
(Ik moet eraan toevoegen dat ik tijdens het schrijven van dit bericht Ashley zag tweeten over een zeer vergelijkbaar recept. Grote geesten denken hetzelfde.)