De omschakeling heeft zijn vruchten Nike Internationalist Damen afgeworpen! In juni liep je onder de Olympische Marathon Trials "B" -standaard bij de oma's marathon in Minnesota. Wat waren enkele van de emoties die je ervoer tijdens de race en toen je over de finish kwam? Ik was echt heel blij met mijn race op de marathon van oma, en toen was mijn volgende doel om onder de “A” -norm te lopen bij de CIM. Onder de "A" -norm komen is een doel waar ik de afgelopen twee jaar aan heb gewerkt sinds ik afstudeerde. Toen ik mijn tijd zag bij het overschrijden van de finishlijn bij de California International Marathon, werd ik erg emotioneel, wat vrij ongebruikelijk voor mij is! Het is zo'n geweldig gevoel als je je realiseert dat het niet uitmaakt voor welke uitdagingen je ook staat, met Gods hulp loont het harde werk! Nu hoop ik echt een Amerikaans staatsburger te worden tegen 2016, dus ik zal kunnen Nike Air Max 97 Donna deelnemen en deelnemen aan de Olympische proeven van de VS in 2016.
Er is geciteerd dat je zegt dat met God aan jouw zijde niets onmogelijk is. Welke rol heeft uw geloof in uw leven en carrière gespeeld? Ik geloof dat God individuele en unieke talenten aan iedereen geeft. Rennen is een geschenk dat God me heeft gegeven. Daarom wil ik het gebruiken als een manier om Hem te verheerlijken. Bijbelverzen motiveren me beter dan sportpsychologieboeken, omdat ze me vóór races kracht en vertrouwen geven. Ik geloof dat God geen grenzen stelt aan hoe snel ik kan rennen, en ik vertrouw erop dat hij geweldige plannen heeft voor mijn loopbaan. Ik ben beter geworden in het oké zijn met wat God voor mij heeft in een race wetende dat het uiteindelijk niet alleen gaat om mijn prestaties, maar mijn relatie met Hem.
Als een professionele Nike Air Max Command Herren vrouwelijke hardloper, hoe belangrijk vind je het voor vrouwelijke elite hardlopers om op te treden als positieve rolmodellen voor jonge meisjes die ook dromen om ooit een elite te worden? Ik praat graag met jonge meisjes en deel hun passie voor hardlopen. Ik zou willen dat ze zien dat hoe succesvol je ook wordt, het belangrijk is om dankbaar en nederig te blijven. Rennen is onbaatzuchtig ... Wanneer we een race rennen, is de ervaring zo uniek dat alle lopers worden verenigd. Ik zou graag willen zeggen dat jonge meisjes die professionele hardlopers willen worden, altijd andere hardlopers, teamgenoten en mensen met vergelijkbare doelen ondersteunen.
Ik ga naar Miami om met Gia, Meggie en K-Scott te spelen (ook bekend als RB op de blog van Gia). Oh, en ik denk dat ik op zondag een half moet lopen. Ik heb de laatste tijd helemaal Nike Air Max Tavas Dames niet hard gelopen, dus dit wordt een groot wetenschappelijk experiment om te zien hoe goed je in de hitte kunt rennen als je een tijdje niet hebt gelopen. Koel.
Dit is ook mijn eerste vakantiedag sinds ik in oktober aan mijn nieuwe baan begon. Ik had eigenlijk heel veel geluk en nam vorig jaar een heleboel reizen - St. Croix, Puerto Rico, Sonoma, OBX, Hamptons, Dallas - maar vanaf februari had ik zoveel dreigende onzekerheid boven mijn hoofd. Hoezeer ik ook probeerde er gewoon te zijn, het was moeilijk om me geen zorgen te maken over wat me te wachten stond bij terugkeer. Nu vertrek ik wetende dat ik terug kom naar een baan waar ik van hou, mijn aanstaande verjaardag, mijn Junior League-bal en nog wat meer spannende dingen waar ik binnenkort over kan bloggen maar nog niet!
Ik heb deze uitvaltijd gebruikt om die verdomde training te doen die ik wil - en daar ben ik dol op. Dit is hoe deze week van trainingen er voor mij uitzag:
Zondag: SoulCycle voor Meggie's verjaardag. Ik hou van Soul, maar probeer er een speciale traktatie van te maken die ik bespaar wanneer geen andere training aantrekkelijk lijkt. Ik was de hele week ziek geweest, dus de eerste paar nummers waren zwaar, maar de armsectie (die ongeveer 2/3 van de weg naar binnen komt) kwam voordat ik het wist.