Ik zie de startlijn van een trailrace als een eenvoudig theehuis - een plek waar geen onderscheid is tussen mannen en vrouwen, of professioneel en amateur. We zijn allemaal lopers. Het is ook een plek waar we de afleidingen van het leven achter ons laten en ons concentreren op de zeer eenvoudige handeling van op eigen benen door de natuur te bewegen. De startboog is een nijiriguchi waardoor we onze hoofden met respect moeten buigen. Terwijl we over het Nike Air Max 270 React Damen pad en over alle obstakels langs de weg bewegen, moeten we onthouden dat we allemaal hetzelfde zijn, ongeacht of we voorop lopen, nauw in het midden genesteld of de achterkant opvoeden. En net zoals de theestewardess elegant het kopje matcha ronddraaide om het mooiste aspect naar buiten te presenteren, moeten we ernaar streven ons beste zelf te laten zien aan onze collega-hardlopers, de vrijwilligers en, belangrijker nog, aan onszelf. Het is de "Way of Trail".
"Mam, moeten we doorgaan", jammerde de achtjarige Erik. Onze kleine natuurwandeling / wandeling van vandaag was puur ego?stisch van mijn kant omdat ik bezig was met herstel na de race. Het was goed om eruit te komen en te bewegen. "Mam, ik heb gewoon heel, heel, heel, echt pijn in mijn benen en ik kan ze niet meer bewegen. Ik kan letterlijk mijn benen niet eens voelen. 'Hij Nike Internationalist Femme nep snikt dit naar me toe terwijl hij op wonderbaarlijke wijze over het beekbed springt en zijn gympen doorweekt.
"Ja, laten we doorgaan, maat. Bijna daar ”. Ik blijf schuifelen, hij volgt me met tegenzin, maar gewillig.
Een behoorlijk aantal bladeren had het pad al bedekt en de wind daalde meer om ons heen terwijl we de Strongs Canyon opreden. Dit zijn de mooie herinneringen die moeders voor ogen hebben en ze hopen dat hun kinderen ook in hun gedachten opgaan. Soms vraag je je echter af of het de moeite en de hoofdpijn wel waard is.
Ik heb dit al eerder gezegd, we zijn een actieve familie. Mijn jongens zijn constante vuurballen van beweging. Ze houden van fietsen, ski?n, zwemmen en zich verstoppen achter deuropeningen zodat ze eruit kunnen springen en me bang kunnen maken. Wandelen lijkt echter nog steeds tanden trekken.
Omdat Nike Cortez Mens het trainings- en raceseizoen van dit jaar grotendeels in ons huishouden was afgelopen, was het goed om terug te gaan naar de basis met mijn kleine jongens. Soms lijken de voortdurende cycli van training, training, taper, race, recovery, recovery thuis spontaan en creatief plezier vast te leggen. Vanmiddag hadden we echter plezier tijdens onze wandeling en dat was definitief! Grapje.
Terwijl Erik op het pad ging zitten en niet voor de 46e keer kon “doorgaan”, wandelde een vriendelijke oudere vrouw om de hoek onze protestzone in en begon met hem te praten. Haar wandelstokken droegen de tekens van vele kilometers, net als haar beschrijvingen van de flora en fauna rondom waar hij zat. Ze was goed gekruid in de lokale trailgeschiedenis. Erik luisterde nieuwsgierig naar allerlei verhalen en glimlachte terwijl ze sprak over de verschillende eetbare bessen op ons pad. (Hij keek naar me en ik schudde mijn hoofd "nee" tegen die snack.) Ze was zo erg vriendelijk en oprecht enthousiast over het delen van haar liefde voor onze bergpaden met hem.
Voordat ik het wist, legde Erik uit hoe snel hij een hardloper was. En, net als een flits, stormde hij de heuvel op die kraakte door de rode eikenbladeren op zijn manier. Ik mocht Nike Roshe Run Womens maar een minuut met deze nieuwe wandelaarvriend praten voordat ik naar mijn jongen waggelde. Ze vroeg me of ik hier veel tijd op de paden had doorgebracht. Ik zei tegen haar: “Ja. Ik doe. Ik ben hier vaak op. 'Ze glimlachte en deelde met mij hoe lang ze al in de buurt woonde en hield ervan om haar lokale kennis over het parcours te delen met mensen die ze tegenkwam. Ik verzekerde haar dat we de gelukkigen waren die haar hier hebben ontmoet en daarna snel moesten inhalen om mijn kleine knaller te vinden.
Als de zomer ten einde loopt, ben ik SAD! Ik ben blond, ik hou van het strand en de zon. Ik ben gewoon een zomers meisje in hart en nieren. (Dit is in direct conflict met mijn go-go-go NYC-persoonlijkheid, realiseer ik me.)
De dagen worden langzaam korter en ik doe mijn best om zoveel mogelijk buiten workouts te krijgen voordat www.buenasreferencias.es ik het naar binnen moet nemen. Ik wil zoveel mogelijk vitamine D voordat de zon zich verbergt voor de winter.
Hoewel het fietsen van mijn fiets voor de zomer een beetje stressvol was, gebruik ik deze overgang van zomer naar herfst om vertrouwen in het zadel op te bouwen. (Ik gebruik ook mijn bidonhouder voor ijskoffie, dat moet het oorspronkelijke beoogde gebruik zijn geweest, niet?)