Veel mensen zullen zeggen dat ze hun dromen niet kunnen najagen vanwege de verantwoordelijkheden die ze hebben. We hebben allemaal een vorm van beperkingen in het leven, en soms kunnen ze echt zuigen. Maar Nike Air Pegasus 83 Mujer laat die beperkingen je mogelijkheden om creatief te worden niet beperken ... en er omheen werken!
Voor een lach en als een goede herinnering, denk aan de 10-jarige versie van jou. Die kiddo zou je in je kont trappen als je besluit te stoppen met de dingen die je in het leven wilt. Toen ik 10 was, geloofde ik dat niets onmogelijk was. Alleen omdat mijn ouders zeiden dat ik niet kon vliegen, betekende dit niet dat ik het niet zou proberen ?? Natuurlijk, dat werkte niet, maar ik heb het geweldig geprobeerd!
Gina was nog steeds vastbesloten om te leren vliegen op 32-jarige leeftijd ... Terwijl 2018 op volle toeren draait, moet je je richten op het veranderen van je houding en overtuiging van waar je toe in staat bent. Geen gedachten meer aan, "Ik ben te traag", "Ik zou nooit zo ver kunnen rennen," "dat is alleen voor snelle mensen," Adidas Zx Flux Donna"Ik ben te bang om een ??race te proberen," enz. Je bent wat je maar wilt wees, en het enige dat je tegenhoudt om je dagdroom te verwezenlijken, ben jij.
Ik hoop dat als ik vrouwen blijf ontmoeten en spreken via TrailSisters.net of op de paden, dat de onderliggende zelftwijfel vermindert. Ik wil dat elke vrouw (en elke man) een weddenschap op zichzelf aangaat voor 2018. Ik wil dat je jezelf een kans geeft om geweldig te zijn, en als je dat doet, beloof ik dat je niet teleurgesteld zult zijn.
Dus ik heb iets vreemds waar ik echt alle lessen van onze Daily Burn trainers IRL wil volgen. Deze rare obsessie bracht me een paar weken geleden in een poolles om Becca te zien ... (NYC Equinox-leden - volg haar Barre Burn-les!) En gisteren bevond ik me in Fhitting Room om Dara Theodore, een van onze trainers, te bezoeken. Omdat, hallo, Nike Tanjun Femme kijk naar haar armen.
Ik ben eigenlijk maar één keer in Fhitting Room geweest. De locatie bij mij ging open terwijl ik vorig jaar trainde voor de Brooklyn Half, en toen raakte ik gewond / marathontraining. Ik heb het in december geprobeerd met Ashley, die vrij vaak gaat. Ik zal eerlijk zijn - ik was bang voor deze studio. Waarom? Ik weet Nike Internationalist Herren het niet zeker. Ik heb een paar maanden CrossFit verwerkt, ik zou alles moeten kunnen, toch? Vanwege de hoge intensiteit gaat de 50 minuten durende klasse super snel voorbij. Het algemene formaat: Opwarming: omvat wat stretchen en lichte cardio. Ik weet niet zeker hoe lang het was, maar het voelde ongeveer 5 minuten-achtig? Circuits (gisteren was 1 minuut op 6 stations, tweemaal herhaald): ski erg, "face smelters" << eigenlijk bergbeklimmers naast de doos, TRX push-ups, kettlebell halo's, mini Adidas Zx 750 Mujer hindernissen en box split sprongen. Kracht: gisteren waren dit twee verschillende kortsluitingen: één krachtbeweging + één cardio-beweging (gedurende 1 minuut en vervolgens gedurende 45 seconden) DE CHIPPER. Dit is geen chipwich, mensen. Dit was een heel harde ladder: 50 hoge knie?n, 40 éénarm kettlebell schommels, 30 flarden, 20 sit-ups,Adidas Zx 750 Damen 10 burpees ... en terug. We waren 8 minuten getimed, en zeker als de hel niet eindigde. KOEL YASSS AF. De les wordt meestal gegeven door twee instructeurs, maar Dara's co-instructeur liep gisteren vast in het verkeer, dus zij was het alleen. Ik denk dat ze zichzelf tijdens de training heeft gekloond, omdat het nog steeds voelde alsof ze echt aandacht voor iedereen had en elke keer dat ik opkeek terug op mijn station was. Onze 365 gebruikers op het werk zijn meer aan de beginnerskant, dus ik was Adidas Nmd Femme] ge?nteresseerd om te zien hoe Dara les gaf aan mensen die meestal geen beginners waren, maar het was gewoon dezelfde energieke Dara.