Om mezelf de deur uit te krijgen, moet ik mezelf voor de gek houden. Ik leg mijn kleren de avond ervoor uit, in de Nike Air Max 90 Homme volgorde waarin ik ze in de ochtendkousen, beha en ondergoed er op doe. Ik stel mijn wekker in en steek mijn telefoon in de kamer en dwing mezelf om uit bed te komen en zelfs te overwegen om te snoozen. Ik reik uit naar een vriend en verbind mij ertoe op een bepaalde tijd en plaats te vergaderen. Het is moeilijker om te redden als iemand op je rekent en het is gemakkelijker om die eerste zware stappen te maken met een bedrijf aan je zijde.
Of het nu 20 minuten of zes uur is, motiveer voor dat avontuur. Elke dag. Maak wat routine weer spannend wordt: verander de richting waarin je een lus uitvoert, koop een kaart (of app) voor een nabijgelegen routesysteem en ontdek nieuwe routes waar je nog nooit van hebt gehoord. Ga nieuwe plaatsen verkennen en ontdek de oude opnieuw. Je zult altijd blij zijn dat je dat hebt gedaan. Je hoeft alleen maar de deur uit te komen.
Laten we eerlijk zijn: Nike Air Vapormax Donna hoewel we vooruitgang zien, leven vrouwen in een wereld waar de kansen tegen ons zijn gestapeld.
Het is één Nike Air Span 2 Mujer ding dat vrouwen gemiddeld minder verdienen vanwege de neiging tot over het algemeen lagerbetaalde industrie?n. En een andere dat zoveel vrouwen economische en professionele gevolgen hebben voor de gave van het dragen van kinderen. Het is niet alleen de wetenschap dat als vrouw je lichaamsgewicht eerder van invloed is op je vermogen om een ??baan en promotie te krijgen, en dat je waarschijnlijk minder zult verdienen als je niet slank bent. Het is ook niet alleen de normaliteit van alledaags seksisme en intimidatie.
Bovendien leven we ook in een wereld waar slechts één vrouw op een hoog niveau wordt toegejuicht.
Wij, als vrouwen, hebben moeten concurreren om het glazen plafond te breken, de kansen te trotseren om vooruit te komen in de wereld van een man. Het is nodig om concurrerende vrouwen te overtreffen, omdat alleen de Nike Air Max Thea Mujer enkelingen die opvallen de kans hebben het te halen. En helaas brengt het het ergste in ons naar boven, waardoor dit vreselijke stigma ontstaat dat vrouwen van nature kattig zijn. Iets in ons DNA inspireert blijkbaar klauwen, en die verleend met dubbele X-chromosomen leven in een moordende wereld om vooruit te komen. Zelfs kleuters * zijn vatbaar voor de overtuiging dat meisjes gemener zijn voor meisjes, en in sommige gevallen is het waar.
Maar het zit niet in ons bloed. Het is een mythe dat het gewoon een meisjesding is om met cattiness op concurrentie te reageren. Vrouwen zullen elkaar niet genetisch of biologisch ondermijnen. En de moordende mentaliteit is tegenstrijdig, slopend en onvergeeflijk.
Ik weet niet zeker of Heather enig idee had hoe goed haar targeting was. Niet alleen ben ik een super alles-of-niets persoon (meer Nike Air Pegasus 89 Femme daarover een beetje), maar ik verloor mijn grootvader 15 jaar geleden aan mesothelioom na een korte maar zware strijd van vier maanden. (Als je er niet bekend mee bent, is het een brutale vorm van kanker die zich ontwikkelt in de longen, het hart of de buik en meestal wordt veroorzaakt door blootstelling aan asbest.) Opa was een piloot uit de Tweede Wereldoorlog die vervolgens een textieldrukfabriek, dus zijn blootstelling aan asbest was behoorlijk hoog.
Typische mesothelioom levensverwachting na diagnose is meestal 12-21 maanden, dus om te horen dat Heather meer dan 10 jaar na haar diagnose had overleefd gaf me echt de koude rillingen. Ze koos ervoor om haar leven ten volle te leven (zoals ik mijn moeder aanmoedig nu te doen!)
Alles of niets dag is 26 juli en het draait allemaal om het vieren van die momenten waar we Nike Air Max Motion Womens helemaal uit zijn gegaan en ook benadrukken wat onze passies en trotsste momenten in het leven zijn. Het geeft de geest weer van hoe ik sinds mijn diagnose meer dan tien jaar geleden elke dag probeerde te omarmen.
Als ik nadenk over deze dag en wat het voor mij betekent, dan herinnert het me aan een van mijn favoriete liedjes van de universiteit, Clark Gable, van de Postal Service. Mijn favoriete tekst is "en ik wil leven in elk woord, voor zover het absurd is."
Ik heb altijd geloofd dat alles wat het waard is om te doen de moeite waard is om er alles aan te doen, de moeite waard om goed te doen.
Daarom ren ik niet alleen marathons, ik dwing mezelf mijn best te doen.
Daarom ben ik niet alleen lid geworden van de Junior League, ik ben mezelf blijven aandringen om het verschil te maken (of te proberen!) Binnen een organisatie Nike Air Presto Womens waar ik zoveel om geef, voorzitter van commissies en lid van onze Management Council.
Daarom ben ik misschien niet de beste in het verlaten van het werk - ik denk altijd na over wat ik beter kan doen - mijn collega's helpen, onze gebruikers helpen.
Daarom was ik klaar om alles te laten vallen om naar het ziekenhuis te gaan om mijn moeder te zien voor chemo of naar NJ te rennen om haar te helpen pruiken te kopen.
Daarom omring ik mezelf met vrienden waar ik dol op ben, waar ik iets voor zou doen (omdat ik weet dat ze hetzelfde zouden doen.)
Daarom neem ik geen genoegen met middelmatigheid (en, om eerlijk te zijn, heb ik waarschijnlijk last van angst, maar dat is een ander verhaal voor een andere dag, hè?)