Het zorgt ook voor meer empathie voor anderen en dankbaarheid voor wat ik kan doen. Ja, ik plas in mijn broek als ik ren, en dat is slecht ... maar verder heb ik een behoorlijk sterk, capabel lichaam.Nike Air Max 97 Femme Dat is niet te onderschatten.
En ik ben een de facto pleitbezorger geworden voor het opbouwen van bewustzijn rond incontinentie ... zoals dit artikel, en mijn verhaal delen met een paar van mijn vriendinnen tijdens het backpacken in de Wind Rivers deze zomer.
In plaats van dit onderwerp onder het tapijt te vegen, is het tijd om erover te praten. Ik weet dat ik niet de enige ben die dit ervaart, en NIET alleen voelen is het Nike Air Pegasus 83 Damen halve werk met bijna alles.
Ik hoor graag je verhalen. Wat waren de slechtste momenten voor jou? Voor mij ... een bezoek brengen aan de stand van een hardloopschoenbedrijf bij Outdoor Retailer, op de loopband springen om een ??paar schoenen te testen en pas daarna beseffen dat ik er urine op heb gespat. (Ik droeg een rok, dus er was niets om de plas te "verzamelen"). Ik krimp zelfs in het schrijven van dit.
En Nike Air Max 270 Damen hoe zit het met de beste momenten? Voor mij ... terugkeren naar ultramarathons vier jaar na de bevalling, en vijf jaar na mijn vorige race, toen ik tweede werd geplaatst in een 50 miler terwijl ik onbewust 4 weken zwanger was. Die eerste 100K nadat ik moeder ben geworden, zal altijd een speciale plaats in mijn hart innemen. Het was het moment waarop ik ontdekte dat ik nog steeds lange afstanden kan lopen, zelfs als het er Nike Internationalist Femme nu iets anders uitziet.
We leven in een cultuur zonder pijn, geen winst. Wat ik me door deze ervaring heb gerealiseerd, is dat vaak "geen pijn te winnen is" ... of anders gezegd "langzaam gaan om snel te gaan". Jezelf ontmoeten waar je bent, en niet waar je denkt dat je zou moeten zijn, is eigenlijk de weg vooruit.
In de stad van kampioenen is het misschien geen verrassing dat hier in Boston een grote gemeenschap bestaat. Misschien heb je wel eens gehoord van een kleine jaarlijkse race hier genaamd de Boston Marathon? Terwijl de meerderheid van de mensen op de stoep door de stad beukt - en toegegeven, een van mijn favoriete paden om te rennen en fietsen is trottoir - zijn er een paar paden net buiten de stad waar een kleinere gemeenschap van lopers wordt aangetrokken om te spelen. Hoewel de meeste lokale paden hier 'heuvels' Nike Air Max 90 Damenbevatten en geen bergen, laat je niet misleiden door hun korte gestalte! Het noordoosten pakt een flinke klap in een paar honderd voet met zijn technische, steile en rotsachtige beklimmingen en afdalingen. Je zult het moeilijk vinden om op een paar van deze paden in je hoofd te vallen, omdat je op zoek moet zijn naar voetplaatsingen, maar deze paden zijn een geweldige manier om te trainen voor grotere doelen door je sterker en Nike Air Max 97 Damen zelfverzekerder te maken op technisch terrein!
Nou, Teal heeft dit jaar goede doelen voor de NYC Half, en ik ben er trots op geld voor ze in te zamelen en een andere race, een ander doel, aan de horizon te hebben.