Mijn energieniveau was deze maand behoorlijk laag. Noem het verdriet en lage angst voor de vakantie, noem het depressie, noem het te veel koekjes en wijn (jk bestaat niet zoiets), noem het een mild vitamine D-tekort, maar ik wil echt heel veel uitgeven tijd in bed. Ik weet dat ik me altijd beter voel als ik aan het sporten ben, dus ik heb mijn best gedaan om te blijven sporten - terwijl ik ook zachtaardig voor mezelf was en mijn lichaam en geest eerde. Dus sommige dagen, dat lijkt op Adidas Zx Flux Femme orangetheorie; sommige dagen lijkt dat op 10 minuten van een Daily Burn-video thuis; sommige dagen lijkt dat een goede yogales.
Ik voelde me op zaterdag bijzonder lusteloos en wist dat ik iets moest doen. Maar ook dat het heel dicht bij mijn appartement moest zijn als ik echt zou gaan. Ik had het niet in me om de metro heen en terug te nemen en een extra uur van en naar door te brengen. Een beetje zoeken op Classpass, en ik vond Yogamaya, waarvan ik op de een of andere manier nooit besefte dat het om de hoek van mij lag? En hebben ze een Yoga voor sporters-les? Nike Air Presto Damen Waar ben je mijn hele leven geweest? (Waarschijnlijk vlak onder mijn neus.) Ik liep naar binnen en hield van de zenuwen van de donkere houten lambrisering. Ik kon meteen zien dat ik in hun vibe was. En de klas was ook geweldig. De instructeur, Briana Aguilar-Austin (op wie ik nu een Nike Air Max 90 Womens groot yoga-meisje verliefd ben), is ook een marathonloper, dus ze weet het. wat is. up. De klas was actiever dan een restauratieve yogales, maar we deden een aantal herstellende houdingen, en de nadruk lag op het niet zijn van een held, dus we vertrouwden sterk op blokken en riemen. Mijn favoriete oefening die we deden (het is niet echt een pose?) Was met onze rug naar de muur staan ??met onze voet op een yogablok op de muur om onze hamstring los te laten. (Probeer deze thuis eens serieus.) Ik strompelde met gele benen van de muur. Na veel competitief Nike Air Presto Femme onderzoek naar studio's en instructeurs te hebben gedaan toen ik bij mijn laatste baan was, leerde ik luisteren naar hoe goed instructeurs het deden, en Briana's cueing was perfect - goed genoeg voor jullie om beiden te kunnen volgen wat je ' opnieuw doen en om te kunnen horen wanneer Adidas Superstar Damen een kleine aanpassing je kan helpen om dieper in een pose te komen. En ze had een uitstekende beheersing van de kamer en zag meteen wanneer we uitlijningsverschuivingen nodig hadden. Mijn enige kritiek op de klas is dat het niet om muziek ging ... wat een beetje vreemd was. Ik weet dat muziek niet de focus van dit soort lessen is, maar zachte muziek zou hebben geholpen.
Dit is het punt, de afgelopen zes jaar heb ik tijdens het hardlopen geworsteld met incontinentie. Dit is te danken aan de prachtige en traumatische ervaring die de bevalling wordt Nike Air Pegasus 83 Dámské genoemd. En, eerlijk gezegd, het is een beetje klote.
Ik heb altijd van heuvels naar beneden gevlogen, mijn voeten zwaaiend onder me, en toch op de een of andere manier nog steeds zelfverzekerd staan. Nu, als ik me zo loslaat, krijg ik uiteindelijk doorweekte met urine doordrenkte panty's ... wat vervolgens leidt tot een gek gevecht om iets te vinden, iets om onder mijn kont te leggen voor de rit naar huis. (Herbruikbare boodschappentassen, een vuile sweater en een oude handdoek zijn allemaal ingezet voor deze taak).
Naar de sportschool gaan is niet beter. Chagrijnige jumpies krijgen me na ongeveer 25 seconden. Maar het is het springtouw dat het ergst is. Twee sprongen erin en het lekken begint.
En laat me niet eens beginnen met trampolines. Mijn dochter uitleggen waarom ik deze zomer niet bij haar kon zijn om 'het ei te kraken' Adidas Superstar Damen was een beetje ongemakkelijk ...
In de loop der jaren heb ik manieren bedacht om te beheren - fysiotherapie voor bekkenbodemsterkte in combinatie met een tampon voor blaasondersteuning zijn de belangrijkste onder hen. Ook, gewoon veel naar de wc gaan terwijl je op pad bent om "leeg" te blijven en ook mijn snelst mogelijke tempohulp af te zwakken.