Als Fred Astaire een neef had, zou hij hem waarschijnlijk niet op blote voeten over een gazon racen. Fred heeft blijkbaar zijn voeten verzekerd voor $ 65.000, wat veel geld was in het tijdperk van Fred. Het is nu veel geld, maar in de dagen dat J-Lo haar kont verzekerde voor $ 1 miljoen, lijkt het niet zo Nike Air Max Tavas Womens veel.
Fred's verzekeringspolis had waarschijnlijk een paar clausules erin, zoals je neef niet op blote voeten over een gazon racen en niet op de London Underground reizen. En terecht, want het is belangrijk voor dansers om voor hun voeten te zorgen. Het is ook belangrijk voor hardlopers.
Toen ik de andere week naar de pedicure ging, gaf ze me veel goed advies, zoals het aanhalen van je veters om te voorkomen dat je voeten naar voren vallen, het is OK om hakken te dragen, maar niet de hele tijd, neem een ??paar brogues en stop met rennen. Ik heb dit allemaal duidelijk genegeerd. Ze liet me echter niet binnen in de lessen die ik deze week op de harde manier heb geleerd. Nummer één: loop in oktober niet op blote voeten over een gazon. Ondanks het ongebruikelijk warme weer dat we hebben, staat het conker-seizoen alweer voor de deur. Nike Air Presto Damen Dit is iets waar ik op gewezen werd toen ik op een spikey conker-zaak op zondag kwam.
Les twee: reis niet tijdens de spits op de Londense metro, niet als u niet wilt dat mensen herhaaldelijk op uw tenen gaan staan. Fred zou gisterenochtend de metro in Londen niet Nike Air Vapormax Mens hebben gehad. In plaats daarvan heeft hij zijn manier van werken gedanst. Of, weet je, misschien had hij een taxi.
Ik kom op die leeftijd dat het tijd is om feiten onder ogen te zien: er is een sterke mogelijkheid dat ik eigenlijk nooit een rockster word, een Oscar accepteer of een Olympische gouden medaille win. Maar dat is OK, want ik weet vrijwel hoe dat zou voelen. Ik heb menigten mensen horen applaudisseren en mijn naam roepen, en het was verdomd goed. En ik kan dat krijgen wanneer ik maar wil - ik hoef alleen maar te rennen. Het is dus tijd om mensen bij elkaar te Nike Air Max 95 Womens brengen en wat steun voor de supporters te tonen. De mensen die je zien racen, geven het beste deel van hun zondag op om te klappen en je naam te schreeuwen, soms vergezeld van snacks of zelfs met een grappig teken.
Als er één ding is dat ik heb geleerd uit Dean Nike Air Pegasus 83 Femme Karnazes boek ‘Ultramarathon Man’, is het dat je nooit te oud kunt zijn om je ouders vanaf de zijlijn toe te juichen. Dus naast de honderden vreemden die wat lawaai voor me hebben gemaakt, heb ik mijn eigen supportteam van twee. Ze hebben me afgelopen weekend door Nottingham-marathon toejuicht en zijn volgende maand weer half bij mijn thuis.
Er is echter een fijne scheidslijn tussen ‘supporter’ en ‘enabler’. Een supporter zegt: "Ja, je kunt het". Een enabler zegt: ‘Hé, waarom doe je dit niet? Die mensen zijn en ze zijn cool. Ga door, niet. Afgelopen zondag op 17 mijl ondersteunde Adidas Nmd Womens mijn moeder me met dit zeer nuttige advies: "Concentreer je gewoon op de mooie kont van die heer en volg deze tot de finish".
Ik was vroeg op de startlijn op dag 1 en 2, dus het was logisch dat ik minder dan 5 minuten voordat deze begon naar de startlijn Nike Air Max 2017 Dames zou gaan. Ik ben een hardloper en van ons kan gewoon niet worden verwacht dat we op tijd verschijnen voor ALLES. Sommige wolken rolden 's nachts naar binnen en we waren gezegend met wat lichte regen aan het begin. Ik kreeg bij het begin meteen een extra poncho van Craig, omdat ik geen hardloopjack had meegenomen. Uiteindelijk droeg ik het de eerste paar mijlen voordat ik het wegpakte zodra we door de bomen werden beschermd. De hagelslag bestond op dat moment vrijwel niet en het vormde een mooie bewolkte dag voor wat trailrunning.