Wil je trainen met Jessica Ennis? Ja, ik ook, maar ik hoor dat ze het momenteel behoorlijk druk heeft, met al die interviews over hoe je een gouden medaille kunt winnen die een heptatleet wint en, weet je, urenlang per week trainen. Je kunt echter een spel krijgen waarmee je kunt trainen met een computerversie van Jess en meer, allemaal zonder je huis te verlaten. Met het adidas miCoach-consolespel op Xbox 360? en PlayStation?3 kun je trainen met 18 verschillende atleten. Deze omvatten Kaka, Manuel Neuer, Jessica Ennis, Ana Ivanovic, Will Genia en Ma’a Nonu. Spelers kunnen trainen met sportsterren met meer dan 400 oefeningen op maat van bepaalde sportactiviteiten, zoals voetbal, rugby, basketbal,www.edcandalucia.esNike Air Presto Dames tennis en, belangrijker nog, hardlopen. PlayStation?3-gebruikers krijgen ook volledige USB-hartslagmeterondersteuning voor een echt volledig beeld van hun prestaties. Als je een exemplaar van dit spel wilt winnen, vertel me dan gewoon met wie je het liefst zou trainen en waarom. Laat je antwoord achter in het opmerkingenveld, stuur me een e-mail of tweet en ik kies vrijdag 7 september een winnaar. miCoach is beschikbaar op Kinect voor Xbox 360 en PS3 Move. Bekijk de trailer voor meer informatie over het spel. Of bezoek de miCoach Facebook-pagina of Twitter-profiel.
Als ik zeg dat ik niet zo goed kan zwemmen, bedoel ik dat, terwijl ik niet zou verdrinken als je me in een zwembad gooide en dat ik een paar baantjes kon trekken voordat ik mezelf uitputte, tijdens het zwemmen zie ik er (ironisch genoeg) uit als een vis zonder water. Nike Internationalist MensNike Air Max Command Homme Ik kan dat ding niet doen waarbij je je gezicht in het water steekt en het zo nu en dan opzij tilt om te ademen. Voor mij is dat een goede zwemmer.
In mijn zoektocht om een ??echte zwemmer en uiteindelijk een triatleet te worden, kocht ik een boek en probeerde ik mezelf totale onderdompeling bij de plaatselijke gemeentelijke zwembaden te leren. Ondanks een paar verbaasde blikken van de lokale bevolking ging het goed, maar zonder iemand te zeggen "ja dat klopt" of "nee, gewoon nee" was ik een beetje verdwaald.
Dus gisteravond kwam ik 40 minuten te vroeg voor de eerste van een cursus van acht zwemlessen die me, misschien zelfs helemaal in Rebecca Adlington, zullen transformeren tot een zwemmer die minder op een kledingkast lijkt. Elke week krijgen ik en de drie andere mensen in mijn cursus enkele oefeningen van onze excentrieke Nike Air Max 97 Mujer coach en moeten dan weggaan om te oefenen.
Gisteravond betekende een grote stap voor mij. Ik heb nooit water uit mijn neus kunnen houden, vandaar het gebrek aan face-down zwemmen succes. Als ik zie dat een van de Amerikaanse zwemmers goud wint op de Olympische Spelen in een neusklem en in een post-race interview onthult dat hij ook geen water uit zijn neusgaten kan houden, moedigde me aan.
Ik vertelde dit aan de instructeur terwijl ik mijn clip repareerde om in het zwembad te springen. Haar antwoord: “Dat is leuk. Maar dat draag je in deze lessen niet. ”Wat? Geen neusklem? Ik gooide het met tegenzin weg en ging door met de eerste taak: op de bodem zitten en bellen blazen. En het bleek dat ik niet stierf.
De les ging door en er waren een paar hersenkrakende momenten toen ik vergat uit te ademen en het chloor zijn weg vond in mijn Nike Air Pegasus 89 Damen neusholte, maar in het algemeen ging het goed. Het was een kleine stap, maar het afwerpen van de neusklem was een grote prestatie voor mij.