Wanneer we ons aanmelden voor een belangrijke race, is dat omdat we er een passie voor hebben. Weet je nog dat je op de verzendknop Nike Air Max 270 Womens onderaan de race-website klikte en je buik het gevoel had van een miljoen kleine vlinders erin ...? Weer dat gevoel weer op! Dit is het moment om de reis te omarmen die je gaat beginnen. Het is tijd om naar buiten te gaan en te genieten van het lange, harde werk dat je in training doet. Je zou je opgewonden en gelukkig moeten voelen. Je race is jouw dag ... leef het uit!
Glimlachen is besmettelijk. Het laat de hersenen neuro-chemicali?n vrijgeven die invloed hebben op ons humeur en lichaam. Rennen is leuk! Houd het zo Nike Cortez Donna en je zult de beste race hebben, ongeacht welk doel je bereikt. Ga gewoon naar buiten en doe wat je graag doet! En glimlachen gebruikt minder spieren dan fronsen, dus eigenlijk bespaar je ook energie!
Ik hoop dat mijn tips je kunnen helpen ontspannen en je ook enthousiast kunnen maken voor je volgende grote race. Hopelijk zie ik je daar op de paden of wegen. Tot die tijd blijf je gewoon rennen en plezier maken!
Soms word ik jaloers op hardlopers wiens ouders succesvolle atleten zijn. Ik benijd aan atleten die hun hele leven zijn blootgesteld aan sport en die al op jonge leeftijd begeleiding en kennis hebben gehad. Rennen is niet iets dat ik deel met een familielid. Hoewel ik wat fysiek talent moet hebben ge?rfd om ervan weg te lopen, is het niet meteen duidelijk waar het vandaan kwam. Wat duidelijk is, zoals ik vaak grap, is dat ik een obsessieve compulsieve stoornis (OCS) kreeg van mijn vader en angst van mijn moeder.
Het is Nike Air Pegasus 83 Damen gemakkelijk om mijn altijd aanhoudende en angstige geest te bestempelen als een verplichting. Maar naarmate ik ouder word, realiseer ik me dat het ook een kracht is. Het zijn de obsessieve Nike Air Max Command Damen gedachten die me tot constante actie leiden en het is deze drive die succes heeft gebracht in mijn academische en atletische carrière. Talent is niet alleen uw VO2 max-score of uitstekende biomechanica waarmee u over de grond kunt zweven en deze nauwelijks aanraakt. Talent is ook de bereidheid om gefocust en geduldig te zijn in de lange maanden en jaren van hoge kilometers; het draait als je er geen zin in hebt; het is de mogelijkheid om blessurevrij te blijven; het is de drive om te slagen, zelfs na jaren van teleurstellingen of mislukkingen; het is de discipline om elke dag alle kleine dingen te doen, zoals goed eten, krachttraining en blessurepreventie.
Zoals de meeste problemen is angst en OCS niet zwart en wit. Het is niet altijd deze vuile Pig Pen-wolk die boven je hoofd hangt. Het is een grijze kwestie die enkele voordelen heeft. Dit www.innenstadtmusik.de besef heeft me in staat gesteld de dingen www.dieliseusen.de te accepteren die ik niet kan veranderen, en in plaats daarvan de uitdagingen aan te gaan en te profiteren van de passie die ik in me heb. Ik heb talent. Het heeft net wat tijd gekost om het te realiseren door de wolk van angst en OCS.