Velen schrijven tijd op voeten toe als het belangrijkste onderdeel van training, maar ik zou beweren dat correcte voeding net zo belangrijk is. Je lichaam Adidas Zx Flux Femme kan bijvoorbeeld zo fijn zijn afgesteld als een Ferrari, een Lambo of een Shelby GT500, maar als er geen gas in de tank is, zal die mooie machine gewoon stilstaan ??op een parkeerplaats.
Nu je het belang van voeding begrijpt, is het tijd om erachter te komen welke producten of brouwsels voor jou het beste werken. Eerst moet je uitzoeken wat met je buik werkt, en dan wat werkt bij zowel mijl 10 als mijl 30. Wees niet verbaasd dat wat in het begin werkt, niet werkt aan het einde (hoewel sommigen doet).
Raak niet ontmoedigd als je de eerste keer niet aan het tanken bent. Het perfectioneren van voeding is een proces, dus neem je tijd en probeer veel verschillende brandstoffen. Iedereen is anders, dus denk niet dat omdat je trailzus zweert bij het eten van plakjes pizza, die pizza hetzelfde positieve effect op je zal hebben (hoewel het Nike Air Max 720 Damen zou kunnen!).
In een poging om je te helpen bij het vinden van de juiste brandstof voor je V8-motor, hebben we verschillende voedingsmerken benaderd met een paar vragen om je te helpen navigeren wat het beste bij je buik past en resultaten oplevert.
* Opmerking * We hebben merken gecategoriseerd via Nike Air Max Command Dames vloeistoffen, vaste stoffen en gels, maar de meeste van deze merken hebben producten in elke categorie (bezoek hun websites voor meer info).
We bestaan ??om anderen te helpen beter te worden. Dr. Allen was moe van sportvoedingproducten die atleten ziek maakten, dus besloot hij om helemaal nieuw te beginnen met het maken van sportdranken en eten. We gebruiken echte wetenschap en onze eigen ervaringen met eten en activiteit om mensen te helpen beter te worden. Wij geloven in schone, hoogwaardige ingredi?nten. Wij geloven ook dat voedsel Adidas Zx 750 Heren fysiek en emotioneel cruciaal is. Zelfs iets als het delen van een maaltijd kan bijvoorbeeld het verschil maken voor een persoon, er staat meer over die filosofie?n in onze kookboeken. We hebben ook een moordenaargarantie, als ons product u niet helpt beter te zijn, zullen we het vervangen door een Nike Air Vapormax Mujer ander Skratch-product of u uw geld terugbetalen, ongeacht waar u het hebt gekocht.
Over welke nieuwe smaak of welk product ben je het meest enthousiast?
We hebben een aantal geweldige bars die we afgelopen jaar hebben gelanceerd. Ze hebben een geweldige balans en geweldige smaak. Ik hou van de hartige, zoete miso-gember en de chocolade-kersenamandel, maar ik weet zeker dat ik volgende week op een kersenpistachio-kick zit. We hebben ook wat nieuwe smaken voor sportmixen en -mixen ge?ntroduceerd. De matcha groene thee en citroen is geweldig, Nike Air Max Command Uomo ik hou echt van dat ik het warm of koud kan hebben (langlaufen !!) en voor een zoet-tropische smaak is de passievrucht een nieuwe, leuke, andere smaak. Ook een enorme fan van de matcha lemon kauwt. De Matcha-producten zijn geweldig omdat ze een subtiele, kalme cafe?ne-energie hebben.
Koekjesrepen Asics Gel Lyte 3 Femme zijn leuk om mee te experimenteren. We hebben een partij kaneelsnickerdoodles met appels gemaakt, en ook feestkoekjes.
We hebben een verjaardagstaart en fudge pop recept met behulp van onze herstelmix.
En tot slot, een smoothie met onze hydratatiemixen.
Mix de herstelmix tot een smoothie of word jazzy en maak een chocoladesmoothie. Banaan (of avocado voor minder suiker, afhankelijk van tijdstip van consumptie / activiteit), bolletje mix, melk naar keuze, kaneel, koffie (als je op een ochtend teveel maakt - invriezen in een ijsblokjesbak en de bevroren koffieblokjes in een smoothie met onze herstelmix!) misschien wat kokosolie of een andere smaakstof of supplement toevoegen.