Oké dames, je hebt me overtuigd. Ik voel me er beter over en begin eigenlijk meer hoop en minder angst voor die tweede regel te ervaren wanneer ik test. Plus, Benna vertelde me dat er een duidelijke hormonale verschuiving was toen ze zwanger werd, compleet met moederlijke instincten, willen nestelen en over het algemeen gewoon heel blij voelen. Dit is de exacte informatie waarvoor ik heb gebeden. Ik reken op je, hormonen!
Helaas betekent dit niet dat de FOMO niet echt is. Soms brutaal. Carly Koerner, 36, uit Ashland, OR reed al zeven jaar competitief voordat ze zwanger werd van haar eerste kind. Net als Benna ging ze met het 'lot' plan met betrekking tot kinderen, en haar eerste kwam als een beetje Nike Air Max Sequent 3 Womens een schok. Zwangerschap was niet de gelukzaligheid die internet haar vertelde dat het zou zijn, en het maakte de dingen niet eenvoudiger omdat de wereld van trail running bleef draaien terwijl ze er niet op dezelfde manier aan kon deelnemen.
"Ik voelde soms wrok en moest echt mijn eigen kracht vinden om te volharden," deelt Koerner. "Tot de geboorte, en zelfs een tijdje daarna, was het niet zozeer een realiteit voor mijn man als het was voor mij, en dat was een enorme uitdaging. Niet alleen omdat ik jaloers was op wat hij kon doen (laat in onze zwangerschap), maar ook omdat ik er fysiek niet kon zijn. Het was slecht! Ik voelde me niet ondersteunend en ging ook weg. Het daagde me ook uit als iemand die niet om hulp vraagt ??of weet hoe ik deze kan ontvangen. We waren niet goed opgezet in onze relatie om daar naartoe te navigeren, dus zijn vermogen om door te gaan zoals ik echt heb begrepen. "
Mijn man is ook een van die mensen die Nike Cortez Womens overal mee kan rollen en geluk in alles vinden. Ongetwijfeld een geweldige eigenschap, maar jaloezie op hem is iets dat ik al ervaar terwijl ik hem terug zie trainen in training terwijl ik op weg ga naar wat alleen kan worden omschreven als half-assed jogs, proberen de vreugde en betekenis te vinden in het. Ik heb het advies van Koerner ter harte genomen en praat thuis openlijk over mijn mentale toestand en hoe ik via hem nog steeds deel kan uitmaken van de raceomgeving. Het is nuttig om te weten dat hij sympathiek en ondersteunend is voor mijn situatie, en ons betrokken te voelen in zijn proces, ook al zijn we niet langer samen aan het trainen. Ik herinner hem er vaak met een knipoog aan dat hij voor twee racet.
In dat opzicht heb ik misschien iets om naar uit te kijken. De man van Benna had zijn beste racejaar toen ze Nike Air Max 1 Mujer zwanger was. Ze deelt die bemanning voor hem en andere vrienden en aan de 'andere kant' van de sport te komen, gemaakt voor het meest plezierige jaar van haar leven. “Natuurlijk, je kijkt verlangend naar paden terwijl je aan het rijden bent. Op races voel je je soms even buitengesloten ', zegt ze. "Maar dan denk je, man ik groei een baby, dit is rad."
Erholtz luidt een nieuw stuk Mama-FOMO waar ik tegenop zie. “Hoewel het in de natuur was, merkte ik dat ik irrationeel, boos, verdrietig was en me soms schuldig voelde voor mijn gevoelens, omdat ik wist wat een zegenende zwangerschap was. Naast dat ik niet op mijn normale niveau kan trainen / traceren / reizen, geniet ik van een goed ambachtelijk biertje en goede koffie die beide taboe zijn tijdens de zwangerschap. ”JIJ EN IK BEIDE, ZUSTER. Een van mijn grootste ondeugden in het Nike Air Zoom Pegasus 33 Femme leven zijn bier, koffie, sushi en koolzuurhoudend water, en ik ben me er zeer van bewust dat ik met zwangerschap precies één van die dingen kan krijgen. mijn favoriete traktaties, en meer over het feit dat ik moet. Voor velen van ons is een post-run koffie of bier verweven in het sociale weefsel van onze sport. En hoewel triviaal, voelt het buitengewoon oneerlijk dat ik niet langer aan enig deel van het ritueel kan deelnemen. Natuurlijk, er is wandelen of langzamer achter de groep, cafe?nevrije koffie, en het is niet illegaal om rond te hangen in een brouwerij zonder een biertje te bestellen. Maar omdat de geneugten van het moederschap op dit moment voor mij 100% onbekend zijn, voelt het als weer een vervelende manier waarop mijn levensstijl moet veranderen, terwijl die van mijn man gewoon door kan gaan. Eerlijk gezegd schaamde Nike Air Zoom Pegasus 32 Damen ik me echt dat ik zelfs deze gedachten had, dus het is echt nuttig om te horen dat andere trailzusters hetzelfde hebben gevoeld.