Op zaterdag bezocht ik het thuisland, East Anglia, dat een veel aangenamer Nike Air Max 270 Dames terrein is voor een lange jogging. Misschien is het omdat ik uit The Fens kom dat ik zo'n probleem heb met heuvels. Ik ben genetisch gebouwd voor de flat en, gedurende generaties van het leven daar, is mijn gezin misschien ge?volueerd en zijn we wat spiermassa kwijtgeraakt waardoor we snel een heuvel op en af ??kunnen gaan zonder letsel. Dus ik draafde op zaterdagmiddag met mijn hoed en handschoenen op en werd gehavend door de wind terwijl ik rond een groot meer rende. 4,6 mijl was net korter dan de 5 mijl die ik moest doen, maar mijn weg raakte op en mijn meting was een beetje afwijkend.
Het drankverbod dat ik mezelf had willen opleggen, ging zaterdagavond uit het raam - deels omdat ik dacht dat ik een paar pinten had verdiend na een triomfantelijke strijd met de elementen eerder op de dag. Zoals toen ik een paar drankjes had, Adidas Zx Flux Damen werd ik zondag heel vroeg wakker. Dit betekende dat ik de start van de Great North Run kon bekijken, wat een bonus was.
Het heeft me aangespoord om na te denken over wat ik na de 10K ga doen - anders dan ineenstorten in een grote hoop. Ik kijk nu naar een www.simadelpulpo.es langere afstand, misschien een halve marathon om me gemotiveerd te houden en me op mijn missie te houden om een ??marathon te lopen.
Nog een week vol muziekgekte, perfect voor elke workout met afspeellijsten. Het thema van deze week is ROOD, WIT en BLAUW - kan een patriottisch nummer zijn, een onafhankelijke artiest (dag na Independence Day en alles), een coole video met veel rood (of wit of blauw), een kleur noemen, alles dat kan geassocieerd worden met 4 juli.
Vergeet niet alle andere blogs te bekijken die donderdag berichten op de afspeellijst plaatsen door hier te klikken Nike Air Pegasus 83 Hombre en de komende thema's te bekijken. Stuur me een e-mail als je donderdag een afspeellijst hebt gemaakt en wilt worden toegevoegd aan de cataloguspagina.
Something Old: dit zijn nummers die minstens 5 jaar oud zijn. Ik weet dat het niet te lang is om als Nike Air Max Thea Damen oud te worden beschouwd, maar de muziekomzet gebeurt snel. Something Current: dit zijn nummers die het afgelopen jaar zijn uitgebracht. Ik weet het, maar je moet me hier wat speelruimte geven. Iets om te overwegen: dit zijn nummers die meestal niet op de radio te horen zijn en die mogelijk afkomstig zijn van artiesten waar je nog nooit van hebt gehoord of die je hebt overwogen om naartoe te rennen. Dit is de wildcardcategorie, kan oud of actueel zijn.
Kanttekening: Oh ja, dat deed ik. Friggin houdt van dit lied en heb dat al sinds ik een kind was. Herinnert me volledig aan het rijden met mijn vader naar school in zijn groene oldsmobile. Grappig feit dat niets met het lied te maken heeft? Ik was zo'n fan van Knight Rider dat mijn vader zou doen alsof de oldsmobile een 'turboboost' had. Hij zou een paar knoppen aanpassen (waarvan Nike Air Max Command Mens ik nu besef dat het de airconditioner was) en deze op de grond zetten. Goede tijden knallen. Quotable: "Liefdevolle zou gemakkelijk zijn als je kleuren waren zoals mijn dromen, ROOD, goud en groen, ROOD, goud en groen."
Als je de video niet hebt gezien, kun je in de war raken waarom dit hier is. Gelukkig is het hieronder voor jou om te zien. Blauw is subtiel overal in deze video (lucht, blauwe tafels bij het inrijden, alle blauwe jeanskleding, pom poms, enz.). Het is zelfs de cover van de album single (blauwe achtergrond, cowboy in spijkerbroek, paard met blauwe regeert - klik hier om te bekijken). Nu je weet waarom het hier is, heb je dit lied gehoord? Friggin geweldig om naar toe te rennen. Zijn monotone stem en techno-beat maken de benen mooooooove.