Niet dat soort ... het soort dat al je niet-lopende vrienden hebben gedaan: het soort tv. Je weet dat je altijd al Dexter / Breaking Bad / Downton Abbey / Six Nike Air Max Sequent 2 Dames Feet Under / LOST / Sopranos wilde zien kijken - nu is het tijd om het te doen. Je wilt geen 6 uur per dag op de bank doorbrengen, maar je kunt gemakkelijk een uurtje doodgaan om wat tv te kijken, en nog belangrijker, uit je voeten blijven. Trek compressiesokken aan, leg je voeten omhoog en haal alle tv in die je hebt gemist in je trainingsschema.
Dat klopt, je wordt verondersteld te rennen tijdens de afbouw. Je kunt de training niet helemaal stoppen, dat is niet waar een taper om draait. Je moet uitgaan en het niveau van Adidas Zx Flux Womens fitness behouden waaraan je lichaam (en geest) gewend zijn geraakt, je hoeft het alleen maar een beetje terug te trekken. Je zou nog steeds een paar keer per week moeten rennen, mogelijk met een bepaalde tussenpozen, maar naar buiten gaan en je benen eraan herinneren waar ze zich klaar voor maken op de racedag. Nike Air Max 90 Donna Niets intenss, niets dat vereist dat je herstelt, maar naar buiten gaat (of op een loopband) en geniet van een run ... je moet tenslotte die finishlijnglimlach perfectioneren voor de racedag.
1) Het zal opwarmen. Zowel nadat u instapt als van week tot week. Twee weken geleden zwom ik in Hampstead Heath dames vijver. Op zondag deed ik de Capital Tri 750m Splash. Het water was 2 ° C warmer en hoewel dat misschien niet als een groot verschil klinkt, leek het warmer. Of ik was minder een watje. Ik heb nu vele malen gezwommen in Nike Air Max 2017 Mujer Stoke Newington Reservoir en ik weet dat tegen de tijd dat ik bij de eerste boei kom, ik het niet meer koud zal hebben. En dat gebeurde zondag.
2) Als u een bril vindt waar u van houdt, laat ze dan nooit meer los. Mijn huidige paar is geweldig. Maar gebruikersfout betekende dat ze een paar honderd meter in het Asics Gel Lyte 5 Damen water begonnen te lekken. Dus zwom ik een tijdje met één oog totdat ik mijn moment greep en ze leegmaakte. Helaas betekende een andere gebruikersfout dat ik ze te strak op mijn gezicht drukte en voor de rest van de race voelde het alsof mijn oogbol uit mijn schedel werd gezogen.
3) Buiten zwemmen is beter met vrienden. Ik praatte in het begin met Laura en Alex - we maakten ons vooral allemaal zorgen over hoe koud het zou zijn en hoe langzaam we zouden zijn. Een van ons ging de 750m-race winnen. Ik was het niet.
4) Denk aan Nike Cortez Mujer één ding tegelijk. Het is een ingewikkeld zakelijk zwemmen. Ik probeer er in stukjes over na te denken. De eerste 100 meter dacht ik erover om mijn ademhaling te ontspannen en te vertragen. Toen waren het mijn handen - het water speren zoals coach Chris me had opgedragen. Voor de tweede helft dacht ik eraan Asics Gel Lyte 5 Womens mijn handen sneller te bewegen. Misschien had ik hier eerder over moeten nadenken, maar er waren te veel andere dingen aan de hand in mijn hoofd. Leuk vinden…