McAllen, TX Opgroeiend als een competitieve ijsschaatser, was ik gewend mijn lichaam tot het uiterste te duwen om te zien wat het kon. Helaas werd ik door chronische kniepijn op de leeftijd van 11 Adidas Zx Flux Femme geteisterd en teruggezet tot het moment dat ik eindelijk de oude laarzen ophing toen ik 13 jaar oud was. Therapeuten hadden uitgebreide versterking, rekoefeningen, modaliteiten en natuurlijk rustperioden geprobeerd - allemaal zonder resultaat. Mij ??werd verteld om impactsporten te vermijden, "vooral hardlopen" vanwege de omvang van de chondromalacie (afbraak van het kraakbeen) in mijn knie?n. Verwoesting at me weg, maar het leven ging door. Jaren later rees de drive om meer te doen ... om meer te duwen ... om te concurreren tegen MYSELF opnieuw op en ik besloot om te zien hoe rennen voelde. Ik was toen een arme student, dus het leek een logische en vrije keuze. Ik herinner me dat ik langzaam en onhandig door de straten van mijn campus liep en me volbracht voelde. Een nieuwe hobby was geboren, ondanks het eerdere advies van medische Nike Air Pegasus 83 Mujer professionals. Ik begon met 'fondsenwerving' in de gemeenschap en gemakkelijke races, maar heb nooit echt mijn snelheid of afstand opgevoerd. Regelmatige worstelingen met kniepijn en scheenbeentjes noemden ijs echter als mijn nieuwe goede vriend. Toen ik studeerde in het fysiotherapieprogramma op de universiteit, werden mijn ogen geopend toen ik meer te weten kwam over de biomechanica van de voeten in relatie tot de rest van het lichaam. Ik heb ook geleerd dat ik een van de meest ernstige pronators was (aka: platte voeten) die mijn professoren ooit hadden gezien! Mijn voeten werden een goed voorbeeld voor de rest van de klas vanwege de ernst ervan en de uitgebreide bunion op mijn linkervoet (mijn landingsvoet terug in de schaatsdagen). Orthesen zijn op maat gemaakt voor mij en wat een verschil hebben ze gemaakt! In ieder geval voor een paar jaar. De Nike Air Zoom Pegasus 33 Damen scheenbeuken sprongen steeds terug. Willekeurige pijn in de knie?n en voeten kwamen naar voren. Maar ik bleef proberen het probleem op te lossen. Uiteindelijk leerde ik over de juiste vorm en leerde ik mezelf hoe ik moest stoppen met hakken slaan. Ik gooide de orthesen weg en verbazingwekkend genoeg waren de kniepijn en scheenbeentjes eindelijk verleden tijd. Ik begon vaker te "racen" (ik ben niet snel, het is altijd een competitie tegen mezelf) en begon mezelf echt te pushen ... en ervan houden! Mijn lichaam was dat nog steeds niet en het leek altijd iets te zijn. Uiteindelijk was de bunion pijnlijk en kroop er een vreselijke kleine pijn in de onderkant van de bal van mijn andere voet. Mortons neuroom. Het werd zo pijnlijk dat ik vaak in tranen zou zijn. De pijn was aanwezig tijdens het lopen op elk hard oppervlak. Rennen was Nike Air Max 270 Uomo uitgesloten. Ik probeerde teenafstandhouders, liften, verschillende steunen, nieuwe schoenen, extra demping, mijn oude orthesen en niets leek het verschil te maken. Ik heb zelfs medische procedures overwogen en dacht dat mijn loopdagen meer dan waarschijnlijk voorbij waren. Nogmaals, mijn innerlijke potentieel werd afgebroken en ik was er niet blij mee! Toen las ik een willekeurig blogbericht over hardlopen in Vibrams en het plantte een zaadje. Omdat ik geen voetenmens was, dacht ik dat het de lelijkste dingen waren die ik ooit had gezien, maar hey, voor iedereen.
Ik ben geen kok, maar in ons huishouden zijn we begonnen met het koken van enkele recepten uit het Metabolic Cookbook van Karine Losier. Ze zijn gemakkelijk te koken, lekker en met een behoorlijk lage hoeveelheid calorie?n - we zien het niet als een dieet, alleen voedsel om Nike Air Pegasus 83 Homme te koken voor het gezin. Probeer het!
Laatste advies: neem geen snelkoppelingen. Hardlopen is een belastende sport voor je lichaam. Als je niet geduldig bent en te snel kilometers / snelheid verhoogt, kun je gewond raken. Dit betekent pijn, geen hardlopen en geen gewichtsverlies. Het verlagen van uw calorie-inname is een goede stap, maar ga niet te ver. U kunt gemakkelijk en gezond 2-3 pond vet per week verbranden. Maar als je je lichaam blijft voeden, zullen je hersenen de spieren afbreken in plaats van het vet (de logica is "we hebben niet genoeg energie om te overleven! Laten we die onderhoudsvriendelijke spiervezels afsnijden!").