Als je jezelf hebt gemeten met behulp van de bovenstaande gids en jezelf onder een D-cup bevindt, is een andere optie (naast de Panache en schokdemper) de Under Armour Eclipse High sportbeha.
De Eclipse is verkrijgbaar in 32A-38DD in verschillende kleuren en een converteerbare racerback. Deze sportbeha is Nike Air Force 1 Mens zowel aantrekkelijk als comfortabel en de veelzijdigheid van de converteerbare rug is een leuke bonus.
Dit is een ingekapselde compressiebeha met voorgevormde cups die uitstekende Nike Air Max 95 Womens ondersteuning biedt voor een kleinere cupmaat.
Je krijgt niet dezelfde ondersteuning als een BH met beugel, maar als je een kleinere maat hebt en deze pasvorm prefereert, is het een geweldige kanshebber.
Engeland heeft de reputatie regenachtig te zijn. Eentje waarvan ik altijd had gedacht dat het waar was, maar hardlopen heeft me anders geleerd. In de afgelopen acht weken marathontraining moest ik vier dagen per week hardlopen en altijd hardlopen, waardoor het moeilijk was om slecht weer te voorkomen, en toch heb ik maar één keer geregend en dat was de laatste keer nacht.
Wat ik over regen heb geleerd, is dat het in één opzicht eigenlijk een heel goed teken is - het betekent dat het niet zo koud is. En als het echt koud is, kun je er in elk geval vrij zeker van zijn dat het niet zal regenen. De twee komen zelden hand in hand. Als Nike Air Max 720 Womens het zo koud is, sneeuwt het gewoon - wat geen probleem is, tenzij het verdicht wordt tot ijs. En zodra het ijs op de trottoirs bevroren is, merk je dat je uitkijkt naar wat regen, want dat Adidas Tubular Dames zal het helpen smelten.
Hardlopen in de winter is slechts één groot meterorolisch spel van rock, papier, schaar - alleen met de toevoeging van zonneschijn die alle troeven overtreft. Vandaag is de lucht in Londen blauw, maar ik ga vandaag niet rennen. Laten we hopen dat het weer verkeerd is en dat we morgen geen natte sneeuw hebben.
Deze bh met volledige dekking biedt uitstekende ondersteuning en geeft je de soepele rug die nodig is bij het lopen van lange afstanden met een hydratatievest.
Enell maakt gebruik van een ander groottesysteem, dus meet jezelf en raadpleeg hun maattabel op hun website. Ze bieden maten 00-8, maar maken indien Nike Roshe Run Damen nodig een aangepast formaat.
Deze bh is verkrijgbaar in verschillende leuke kleuren en in de standaard zwart, wit en nude.
De Enell past misschien eerst strak, maar je wilt een goede Nike Air Max Command Womens pasvorm en de voorsluiting helpt dit echt. Begin met de onderste haak omhoog en pas je borstweefsel op zijn plaats aan terwijl je je weg omhoog beweegt.
Deze beha biedt uitstekende ondersteuning voor hardlopen of andere high impact activiteit. Als je tussen twee maten in zit, raad ik aan om de maat kleiner te maken voor maximale ondersteuning.