Loop je veel op loopbanden, thuis of in de sportschool? Als dit het geval is, kunt u uw activiteit mogelijk niet volgen met een GPS-smartwatch, omdat deze alleen de afgelegde afstand meet.
Wat je in plaats daarvan nodig hebt, is een smartwatch met een ingebouwde versnellingsmeter of een optie voor Adidas Nmd Mujer hardlopen binnenshuis. Beide opties meten de stappen die u zet en NIET de afstand die u aflegt om ervoor te zorgen dat u gegevens beschikbaar hebt over al uw indoor- en outdoorruns.
Hoe uw Smartwatch in te stellen? Nu je hier bent, betekent dit dat je waarschijnlijk al een smartwatch hebt geselecteerd die aan je eisen voldoet. Het betekent dat de tijd rijp is om te weten hoe u het kunt instellen om het in gebruik te nemen.
Apple Smartwatch instellen Voordat u uw Apple Smartwatch instelt, moet u een iPhone 5 of het nieuwste model hebben, omdat eerdere modellen niet met de smartwatch kunnen worden vergeleken. Verbind uw iPhone met een datanetwerk, schakel Bluetooth in en plaats deze naast de smartwatch.
Het kiezen van de beste smartwatch voor hardlopers is niet moeilijk. Ja, je leest het goed, de opties zijn zo talrijk dat het kiezen van een lopende smartwatch eenvoudig is. Het is echter niet eenvoudig om er een te kiezen die aan de behoeften van een specifiek individu voldoet. Dit is waar dit artikel u zal helpen.
De dromen zijn begonnen - de angstdromen. Nike Cortez Womens Ze zijn gecentreerd rond de Marathon van Brighton, maar tot nu toe hebben ze geen betrekking op het lopende deel. Waarschijnlijk omdat het lopende deel de afgelopen 11 weken vier dagen per week is gepland en voorbereid. Ik denk niet dat ik meer voorbereidingen kan treffen op het gebied van hardlopen dan in dit stadium. Nee, de angstdromen draaien om niet op tijd aankomen, de juiste set niet hebben of iets vergeten zijn. Dus ik ben gaan nadenken over wat ik die dag moet meenemen en, zoals mijn aandoening, dwangmatig lijsten maken. In mijn huishouden kan niets worden gedaan zonder dat ik een lijst maak en het is zelfs voor mij bekend om een ??diagram te tekenen van elk kledingstuk dat ik van plan ben op vakantie te nemen voordat ik het inpak. Het is een goede manier om ervoor te zorgen dat je niet te veel of te weinig neemt en om ervoor te zorgen dat alles wat je doet, samenwerkt Nike Air Max 2017 Damen zoals beschreven door tijdschriften met een veel coherenter begrip van het onderwerp dan ik als een 'capsulekledingkast' . En dus naar de uitleg voor bovenstaande foto. Dit is de set die ik vorig jaar voor mijn halve marathon heb meegenomen. Ik nam deze foto kort voor het inpakken - natuurlijk voor toekomstige blogdoeleinden natuurlijk en helemaal niet zodat in plaats van obsessief mijn tas uit te pakken en opnieuw in te pakken om te controleren, ik alles had wat ik kon gewoon mijn camera controleren. Terugkijkend op deze foto zijn de enige dingen die ik echt nodig heb mijn hardloopvest, korte broek, schoenen, beha (die niet op deze foto staat, maar ik heb me eraan herinnerd te nemen) en sokken. Al het andere is gewoon een extraatje, zelfs (durf ik te zeggen) mijn Garmin. Mijn nummer en chip stonden niet op deze foto omdat ze al veilig in het huis van mijn ouders waren waar Adidas Zx Flux Femme ik voor de race verbleef, maar ze staan ??uiteraard op de paklijst voor Brighton.
In de nasleep van de opwinding van dit jaar hebben we besloten terug te blikken op de afgelopen 47 jaar van de NYC Marathon-trends. We wilden zien wat er is veranderd, wie er is verbeterd en hoe de race van hieruit kan evolueren.
Ze zeggen dat er altijd ruimte is voor verbetering, maar is er qua atletisch vermogen en racegrootte nog ruimte voor de NYC Marathon om te groeien?
Omdat de toptijden en het aantal deelnemers voor de populairste marathon ter wereld hoog zijn, kunnen we het niet helpen, maar vragen ons af: hebben we het hoogste punt bereikt?