Ik heb het gevoel dat ik de afgelopen maanden verschrikkelijk toegeeflijk ben geweest: er was mijn verjaardag, Winter Ball, een weekend in D.C., een weekend in Vegas, een avond met karaoke.
Eerlijk gezegd zou ik Adidas Zx Flux Hombre er niets aan veranderen, maar ik wil er wel van op de hoogte zijn, vooral omdat toegeven, voor mij, soms meer onbedwingbare trek kan opwekken en tot een cyclus van verwennerij kan leiden. (Ik zag iemand in het weekend iets in deze trant plaatsen, maar ik kan me niet herinneren naar wie het was om te linken. Als jij het was, laat het me dan weten en ik link.) Nike Air Max Sequent 2 Femme Suiker en koolhydraten en gebakken, vetmestend voedsel kunnen zeker verslavend zijn, en mijn recente aflaten hebben de hunkering naar dat voedsel dat ik eerder onder controle had, teruggebracht. De laatste tijd is het mijn gezonde routine die me op het goede spoor heeft gehouden, omdat mijn lichaam niet naar fruit en groenten hunkert zoals gewoonlijk. Als ik op weg naar huis langs pizzeria's en bars met gefrituurd eten loop, kost het veel "doe het niet, Theodora" om mezelf Adidas Nmd Femme] eruit te praten. Ik herinner mezelf eraan hoe waardeloos en opgeblazen ik me voel als ik gefrituurd voedsel of pizza eet. Hoe het me niet voedt voor mijn trainingen.
Het werk is de laatste tijd zwaar geweest en het zou gemakkelijk genoeg voor me zijn om te verslappen en waardeloos voedsel te eten en niet te trainen - maar ik weet dat dat de situatie alleen maar Nike Air Max 270 React Womens erger zou maken. Dus ik blijf gewoon tegen mezelf praten en mezelf blijven vertellen dat ik de juiste dingen moet eten en moet trainen.
Waar vuur is, is rook. Waar een grote brand is, is er lange tijd rook. Terwijl ik dit typ, is de Eagle Creek Fire in de Columbia River Gorge, nu 35.588 hectare groot en 11% ingesloten, nog steeds woedend. Elke dag verandert de wind en verandert de luchtkwaliteit in Portland en omgeving. We zijn nog steeds meer dan twee weken verwijderd van Nike Tanjun Femme 100% insluiting en iedereen vraagt: 'Is het al veilig om te rennen?'
Bosbranden veroorzaken vervuiling door deeltjes, die bij de meeste concentratie luchtwegklachten veroorzaken bij de meeste mensen.
Er zijn twee manieren waarop letsel optreedt wanneer rookdeeltjes in contact komen met ons ademhalingssysteem. In eerste instantie veroorzaken de deeltjes een ontsteking op de plaats en vervolgens dragen die cellen oxidatieve schade op (celdood en / of mutatie). Ontsteking van de Nike Air Presto Donnalongen veroorzaakt symptomen van het astmatische type: piepende ademhaling, vernauwing en hoesten. Oxidatieve stress leidt bij herhaling tot blijvende weefselschade en uiteindelijk tot longziekte.
Helaas wordt voorspeld dat bepaalde gebieden zoals Noord-Californi?, West-Oregon en de Great Plains in de nabije toekomst aanhoudende problemen met bosbranden Nike Air Max Motion Uomo zullen hebben. We rennen in de bossen en die bossen zullen elk jaar voorspelbaar in brand staan. Een eenmalige blootstelling aan vervuilde lucht kan ervoor zorgen dat je een paar dagen hoest, maar de opgebouwde blootstelling in de loop van de tijd is een heel ander beest.