Ik werk aan het ontkrachten van de overtuiging dat hard zijn voor jezelf je een betere atleet maakt en je, Trail Sister, uitnodigen om me bij deze belofte aan te sluiten. Als je innerlijke criticus opduikt (en dat zal het ook), wees dan meelevend in je reactie en laat het niet sterker zijn dan je cheerleader.
Zoek Nike Air Max 1 Womens naar de positieve punten, zoek naar die kleine momenten van dankbaarheid en blijf in beweging. Je bent genoeg, ondanks wat die criticus je vertelt, die innerlijke criticus heeft gewoon meer liefde en lessen nodig om je beter te behandelen. Je verdient de ruimte in je leven en op de paden om fouten te maken, 'slechte' races te hebben en fouten te maken. Deze lessen leren je hoe je Nike Air Max 95 Dames krachtiger en veerkrachtiger kunt zijn als je ze verwelkomt met nieuwsgierigheid, medeleven en de wens om te leren. U zult niet alleen gelukkiger zijn, maar atleten presteren keer op keer beter met minder negatieve gedachten en minder stress. Ik geloof in jou, en nu moet je in jou geloven. Doe de belofte om meer medeleven met jezelf te hebben.
Ik krijg geen vakantiedagen voordat ik 90 dagen op mijn werk ben (wat eigenlijk volgende week is!), En ik stervende was voor een soort ontspannende vakantie. Begrijp me niet verkeerd - Mohegan Sun was een hoop plezier, maar niet per se ontspannend.
Mijn moeder en ik bespraken dit weekend verschillende bestemmingen voor warm weer, maar waren uiteindelijk niet klaar om mijn eendagskind te geven voor een vliegticket, dus besloten we om naar de kust van North Carolina te gaan.
Elk excuus Nike Air Presto Mujer voor mij om mijn bootschoenen te dragen, anders dan naar het werk lopen, is voldoende.
Ik weet dat deze foto's het er vredig en idyllisch uit laten zien - en dat was het ook - maar het was ook koud. We kwamen daar vrijdagavond laat aan en brachten zaterdag door met het verkennen van Southport. Het weer zat zaterdag in de hoge jaren '50 / lage jaren '60, wat leuk was, maar de rest van de reis was kil, wat een beetje een buste was.
We keerden vanavond terug in een vliegtuig dat zo klein was (Canadair CL-65 voor alle luchtvaartjunkies / degenen die doodsbang waren om de vliegtuigtypes obsessief te controleren) dat ze onze tassen moesten controleren en ze met een kar van en naar het vliegtuig moesten brengen omdat ze kon niet boven je hoofd passen. Ik weet dat er veel kleinere vliegtuigen zijn, maar deze is klein genoeg om me Nike Air Max 270 Mujer heel erg nerveus te maken.
Ik heb in het weekend een aantal berichten gepland en een paar foto's gemaakt omdat ik echt wilde ontspannen - en we hebben niets bijzonders gedaan - dus dit is slechts een kijkje in mijn weekend.
Opbouwend bewijs toont aan dat CBD-olie het herstel kan bevorderen en Adidas Stan Smith Dames effectief is bij het beheersen van ontstekingen na het sporten [6]. Bovendien kunnen cannabino?den en hennepolie spierspanning en uitdroging door training verminderen. CBD heeft anti-angst eigenschappen aangetoond en een groot aantal voordelen wordt nog steeds ontdekt.
De wetenschap van CBD Het menselijk lichaam heeft een endocannabino?desysteem (ECS) dat helpt bij het reguleren van functies zoals slaap, reacties van het immuunsysteem en pijn. In een studie gepubliceerd in het medische tijdschrift Neurotherapeutics, activeert of remt Nike Cortez Womens CBD andere verbindingen in het endocannabino?desysteem [4], waaronder pijn. Een manier Het doet dit door te voorkomen dat het lichaam anandamide opneemt [4], een stof die geassocieerd wordt met het reguleren van pijn.
Bovendien toonde een studie van het Laboratorium voor Integratieve Neurowetenschappen Nike Air Max 2017 Womens] van de National Institutes of Health [5] aan dat CBD "aanzienlijke ontstekingsremmende eigenschappen heeft en het vermogen heeft om ontstekingsreacties te onderdrukken door zich op bepaalde receptoren te richten."
Wat zijn de voordelen van hennepolie? Hennepzaden zijn rijk aan eiwitten, meervoudig onverzadigde vetzuren, omega 6, omega 3 en onoplosbare vezels die kunnen helpen de immuniteit te verhogen, de verouderende huid tegen te gaan en de cardiovasculaire gezondheid te verbeteren. Ze zitten ook boordevol mineralen.