Het was weer een prachtige dag in New York en ik was meer dan blij om de mijl naar de sportschool te lopen.
Ik zwom ongeveer Nike Air Pegasus 83 Dámské een half uur (totaal uit het oog verloren hoeveel meter ik zwom, zoals gewoonlijk) en was helemaal vernederd door hoe moeilijk zwemmen is, vooral als je het al een tijdje niet hebt gedaan. Het is echter zo'n geweldige training om ook uit te rusten, omdat ik zoveel energie besteed aan het tellen van slagen tussen ademhalingen en nadenken over mijn vorm. Ik kan onmogelijk aan iets anders denken.
Ik begon naar huis te lopen, stopte in een winkel en ging mijn creditcard halen voordat ik me realiseerde dat ik mijn creditcard en rijbewijs miste. De sportschool zei dat het hun beleid niet was om te verifi?ren of ze verloren voorwerpen hadden of niet via de telefoon, dus liep ik nog een mijl terug, in de hoop en bad ik dat ze mijn spullen daadwerkelijk hadden. Godzijdank deden ze dat.
En mijn stomme fout betekende dat ik nog eens bijna twee mijl in de zon liep. Het kan erger Nike Air Force 1 Mens zijn.
Ten slotte bereiken we de buitenzool. Eerlijk gezegd ben ik een van die mensen die van extreme loopvlakpatronen houden. Hoe groter en agressiever de nokken, hoe beter. Ik ontwikkelde deze houding dankzij training op veel los en glad terrein. De buitenzool is een perfecte combinatie van zowel diepte als agressiviteit voor een verscheidenheid aan paden. Niet te intens, maar biedt toch voldoende beveiliging zodat u niet aan uw grip hoeft te denken (nokken zijn 4,5 mm). Red Hill bevat meerdere oppervlakken om op te spelen, waaronder gepolijste en boterachtige, technische rock en loszittende kogellagers. Ik ben blij te kunnen melden dat ik rechtop bleef staan ??en nog steeds al mijn tanden heb, dankzij de grip op de buitenzool.
Het was een feest om de nieuwe Nike Pegasus 36 uit te testen. Hoewel een schoen een schoen is, is dat stuk uitrusting van vitaal belang om een ??ervaring te cre?ren waarbij je ofwel springt bij de kans voor Nike Air Max 180 Femme je volgende run, of in plaats daarvan op zoek gaat naar een nieuwe werkzaamheid. Ik kan zeker zeggen dat Nike's Pegasus 36 mijn motivatie voor de run van morgen en de komende weken daarna heeft aangewakkerd!
Zodra je de paden van de Wissahickon betreedt, vergeet je dat je eigenlijk in de stad Philadelphia bent. Dit park heeft een aantal van de grootste paden die rondlopen, omringd door natuurlijke schoonheid, historische monumenten en andere vriendelijke trailrunners. Er zijn meer dan 50 routes in het Wissahickon-park met verschillende terreinen, moeilijkheidsgraden en een prachtig landschap. De Wissahickon Creek loopt door de hele lengte van het park, dat zeven tot Nike Air Max 95 Mens acht mijl is met enkele kleine watervallen. De Wissahickon maakt deel uit van het Fairmount Park-systeem dat wordt beschouwd als een van de grootste stadsparken van het land en de historische naam voor een groep parken verspreid over de stad. Het is gelegen in het noordwestelijke deel van Philadelphia, ongeveer vijf en een halve mijl van het Art Museum, en is ingeklemd tussen twee buurten; Chestnut Hill en Manayunk, die beide geweldige restaurants, winkels en geschiedenis hebben. Een van de mooie aspecten van deze paden is dat je het hele jaar door kunt rennen, genietend van de natuurlijke veranderingen van de bomen, fauna en dieren in het wild. Er zijn twee hoofdparkeerplaatsen, hoewel u kunt parkeren bij de verschillende trailheads met parkeren op straat.