Veel mensen die op elk niveau van cross country hardlopen concurreren, komen niet uit een atletische achtergrond met formele training www.bristolpirates.co.uk onder een professionele coach. Hoewel de meeste elite Amerikaanse en Europese hardlopers zijn verzorgd door het middelbare schoolsysteem en / of Nike Air Zoom Pegasus 32 Dames de collegiale gelederen, zijn er anderen om de een of andere reden die niet het voorrecht hebben gehad om met een coach te werken.
Dus als iemand een professionele coach wil inhuren, waar zijn dan enkele plekken om te kijken? Wat zijn enkele redelijke kwaliteiten om van een professionele coach te verwachten en hoeveel zou het kosten voor privécoaching? Gelukkig voor veel atleten zijn er duizenden goede coaches beschikbaar en het werken met hen betekent niet noodzakelijk dat ze gewoon toegewijd zijn aan iemand die geen ervaring heeft met een coach. Zelfs elite hardlopers van alle niveaus moeten inderdaad nog steeds de hulp van een professionele coach krijgen om hen te helpen bij hun inspanningen Adidas Zx 700 Hombre om hun maximale potentieel te bereiken.
Voor Amerikaanse hardlopers is een goed uitgangspunt om de website van de VS Track and Field of de Nike Air Max Command Homme regionale websites ervan te bekijken, en de website van de VS Triathlon. Andere uitstekende bronnen zouden deelnemen aan een liefdadigheidsevenement www.getleanqueen.com zoals Team in Training of Team Challenge waar mensen geld inzamelen voor een goed doel en de mogelijkheid hebben om deel te nemen aan een duurevenement zoals een 10k, een triatlon of zelfs een marathon. Misschien is een nog eenvoudigere manier om een ??coach te vinden te vinden via lokale healthclubs, baan- en veldclubs en ook door online naar lokale coaches te zoeken via hun persoonlijke websites of zelfs de lokale kranten.
Vandaag ben ik trots om aan te kondigen dat je over mijn verhaal over gewichtsverlies kunt lezen in het Cosmo-nummer van februari!
Zoveel mensen denken dat gewichtsverlies deze magische kogel is die je leven automatisch beter maakt. Afvallen veranderde mijn leven Nike Air Max 97 Mujer op zoveel verbazingwekkende manieren, maar het beschermde me niet tegen problemen en die smaak van succes bij het afvallen heeft me zeker harder Nike Air Presto Womens aangezet om succes te zoeken in andere delen van mijn leven - en dit is de boog van het verhaal .
Over het algemeen ben ik erg blij met het verhaal, maar de kop waarmee ze gingen, "Ik verloor 50 pond, maar was nog steeds niet gelukkig" vereenvoudigt dingen een beetje, denk ik. Ik moedig u aan om het te lezen en voorbij de kop te lezen.
Het tijdschrift is nog niet beschikbaar op de kiosk (of in ieder geval niet de Duane Reade en CVS die het dichtst bij mij zijn), en ik kon het niet vinden op mijn iPad, maar als je een Kindle hebt, is het daar al beschikbaar.