Hvorn?r tror du for eksempel, at du nogensinde ville bruge Adidas Stan Smith Damen et komma efter ordet "men?" If?lge Capital Community College er det sv?rt at forestille sig et tidspunkt, hvor du vil placere kommaet efter Asics Gel Quantum 360 Womens "men." Se p? eksemplerne nedenfor .
1. Jeg ville g? til spillet, men jeg havde for meget arbejde at g?re.
2. Jeg ville g? til spillet, men jeg havde for meget arbejde at g?re.
Den anden er bare forkert og skyldes sandsynligvis Nike Air Max 1 Dames tanken om, at mange mennesker har, at du bruger et komma til at tage en ?nde. Dette er ikke n?jagtigt i de fleste tilf?lde. Kommaer bruges til at afklare betydningen af ??en s?tning eller et afsnit. I det f?rste eksempel hj?lper det med Nike Roshe Run Mens at forklare de uafh?ngige klausuler ved at vise, at det at have for meget arbejde var grunden til, at jeg ikke gik til spillet. I det andet eksempel giver det ingen mening. Det tilf?jer heller ikke betydningen af ??s?tningen.
Igen, hvis Nike Air Max Jewell Mujer du bruger en sund fornuft, n?r du skriver, vil du hj?lpe dig med at tage de bedste valg det meste af tiden.
THREW VS. IGENNEM Ordet Adidas Nmd Mujer "kastede" er fortidens tid "kast", ikke "igennem." Ordet "gennem" er en preposition, der bruges til at indikere en retning som:
Jeg gik gennem krydset uden at f? en billet.
Jeg kastede bolden gennem vinduet.
Dette er to helt forskellige Nike Air Force 1 Mens ord og dele af talen, s? ekstra omhu b?r bruges for at sikre, at du ikke bliver beskyldt for at g? gennem reglerne eller f? nogen til at sige, at du "kastede" god grammatik v?k!