Je kent die cartoon van een persoon wiens gezicht helemaal leeg wordt en dan tranen als fonteinen wegvliegen?
Yep. Dat was ik. Ik heb nog nooit iemand zo stevig geknuffeld. Zack was met twee vreemden dat hij werd beschouwd als zijn directe familie. Hij was me komen zoeken en had uiteindelijk Sarah en Tim ontmoet die hem een ??slaapplaats boden omdat het donker en koud was. Er waren rangers in de buurt van hun kamp die de memo hadden gekregen en hem vertelden dat ik veilig was, dus gelukkig had hij geen bezorgde nacht.Nike Air Max 90 Mujer
Mijn trailfamilie en zijn trailfamilie hebben de krachten gebundeld en we hebben een broodnodige stop gemaakt langs het pad bij Sunrise Visitor Center voor hamburgers en dobbelstenen. We passeerden rangers in de tegenovergestelde richting terwijl we naar het kamp gingen. Ik merkte dat de staalkabel in zijn rugzak was opgerold. Ik hield hem tegen en vroeg of ze naar Winthrop ging. Hij vertelde me dat hij de kabel over de kruising hing. Ik vroeg hem hoe het met Ethan ging en of ze zijn vader vonden. Het was geen goed nieuws over Phil. Hij vertelde me dat de moeder van Ethan naar Seattle vloog om hem te halen. Mijn hart deed gewoon pijn. Ik kon me niet voorstellen dat ik dat telefoontje zou krijgen. Ik bleef maar denken aan haar kaartje kopen en in het vliegtuig stappen voor zo'n tragische situatie. Arme Ethan, zittend en wachtend met Nike Cortez Herren de Rangers. Toen we op de White River-camping aankwamen, was ik klaar om te stoppen. Ik kan de laatste 30 mijl niet doen, zei ik tegen Zack. Ik heb geen fysieke of emotionele kracht. De zoektocht gisteravond was fysiek en mentaal vermoeiend. We hingen op de camping en ik deed elke poging om niet de kluizenaar in de tent te zijn die ik wilde zijn, maar om actief bij anderen te zijn. Ik ben blij dat ik dat gedaan heb. Iedereen leunde op elkaar en we vochten er allemaal onze eigen strijd mee. Toen we naar bed gingen, vertelde Zack me dat hij elke beslissing die ik nam zou respecteren, maar vroeg of ik dacht dat afwerking enige mentale helderheid of genezing zou bieden zoals hardlopen in het verleden voor mij heeft gedaan. Ik wist het niet zeker, maar toen het zonlicht me 's ochtends wakker maakte, besloot ik het te proberen.
Wanneer je op de een of andere manier merkt dat je je Lyft-chauffeur vertelt dat je naar LA bent gekomen omdat je weg moest omdat je moeder net stierf, is het moeilijk om niet te huilen en samen te huilen en ze vertelt je dat het oké is om te gillen. (En je wilt, maar je voelt ook een beetje raar schreeuwen voor iemand die je net hebt ontmoet, zelfs als je het hebt gehad over hoe ze hetzelfde heeft meegemaakt.) Ik hou echt van NYC en het leven dat ik hier heb opgebouwd, maar ik zou liegen als ik zei dat het gemakkelijk was om vannacht in dat vliegtuig Nike Air Max 270 Mujerte stappen om terug te komen. LA, we zijn nog niet klaar.
Het klinkt zo cheesy om dit te zeggen, maar een athleisure-merk inspireerde wat de mantra van mijn familie werd gedurende 20 helse maanden van de strijd van mijn moeder met eierstokkanker. Ik ging naar een persontbijt in 2013 met Lorna Jane. In die tijd was ik werkloos, had geen idee wat ik wilde doen voor mijn volgende baan, dacht niet dat ik een volgende baan zou vinden. Iets over haar reis en de weigering om nee te accepteren voor een antwoord inspireerde me echt, en ik nam Never Give Up aan als mijn eigen mantra. (Het verhaal waarom LJ het heeft geadopteerd.) Ik realiseerde me dat het schrijven over fitness en gezondheid mijn vuur aangestoken had, en ik verzachtte mijn zoektocht naar werk in het zoeken naar bedrijven in dat rijk. Ongeveer een maand later accepteerde Adidas Zx 750 Damen ik een vacature van Daily Burn, waar ik nu bijna 4 jaar werk. Ik zal nooit genoeg kunnen zeggen over hoe goed ze me hebben behandeld, vooral niet door deze hel. Ubers van de stad naar NJ sturen voor de diensten, tijdens grote vergaderingen. Ik ben een gelukkige gelukkige vrouw om voor zo'n geweldig bedrijf te werken.