Ik probeer nu een nieuwe depressiebehandeling en het is echt veelbelovend. Niets zal chronische depressie / bipolair / wat het ook is, genezen, maar deze behandeling geeft me veel hoop op een betere kwaliteit van leven, en ik heb daar al wat van gezien. Ik zal er meer over vertellen als ik klaar ben, maar ik zit er nog steeds middenin en ik verwerk het privé voordat ik het publiekelijk deel.
Hoe gebruiken we ons lichaam? Hoeveel kunnen we ons lichaam elke dag, elke week verplaatsen? Letten we op hoe we onze beweging (hardlopen en yoga, iedereen) in balans brengen? Hoe vaak kunnen we onze fysieke A-game naar de tafel brengen zonder gewond te raken? Bewegingsdoelen voor trail en ultralopers hebben veel meer te maken met remmen en ervoor zorgen dat de intensiteit gelijkmatig wordt. Dit betekent (hijgen) Nike Air Vapormax Damen niet elke dag rennen, maar er zeker voor zijn dat je gewichtstraining, dynamische rekoefeningen en stabiliserende oefeningen afwisselt.
Naarmate ons lichaam ouder wordt, wordt de behoefte aan langere periodes tussen trainingen duidelijk. Gelukkig zijn er enkele hacks, zoals op maat gemaakte cool-down sequenties, cryotherapie en drijftanks die overmatig gebruik tijdens krappe trainingsblokken kunnen helpen voorkomen. Dit is een goed moment om goed advies van een coach of personal trainer te krijgen over wanneer deze modaliteiten in uw voordeel kunnen worden gebruikt.
Omdat ultrarunning zowel mentaal als fysiek gelijke delen is, is het belangrijk om te onthouden dat onze hersenen ook heel wat brandstof nodig hebben om te functioneren. Het zijn niet alleen onze spieren die al die calorie?n opeten! Als je je constant overbelast voelt Nike Air Vapormax Hombre door je runs, is het tijd om je arts of voedingsdeskundige te bezoeken om het eerder in plaats van later te sorteren. In sommige gevallen kan er door onderliggende medische redenen zijn dat uw lichaam bepaalde voedingsstoffen niet kan verwerken en kan suppletie nodig zijn.
Tanken is ook een gebied waarvan ik een behoorlijke hoeveelheid zie veranderen naarmate onze vrouwelijke lichamen dichter bij de perimenopauze komen. Het lichaam kan een beetje zorgvuldiger worden in wat het verkiest om goed te presteren. Soms veranderen lichamen Adidas Superstar Damen zo dat bepaalde voedingsmiddelen niet meer zo goed werken als vroeger. Met dat in gedachten is het nog steeds belangrijk om in de loop van de week een goede verspreiding van macronutri?nten (vet / koolhydraten / eiwitten) en micronutri?nten (vitaminen en mineralen) te krijgen.
Om eerlijk te zijn, denk ik Nike Roshe Run Womens vaak aan deze ruimte, maar heb geen idee hoe ik deze moet benaderen. De afgelopen 10,5 jaar heb ik over alles geschreven, van gewichtsverlies tot hardlopen tot rouw tot geestelijke gezondheid. Ik heb geen idee meer in welke baan ik ben. (JK het is de trage op de snelweg; ik rijd als een oma.) Maar ik mis de lichtposten, het voelt gewoon raar om ze te schrijven als ik ook heb geschreven over ziekenhuisopname voor depressie. In een poging hierop terug te komen, zijn hier slechts enkele materialistische dingen die me de laatste tijd Nike Air Odyssey Femme wat vreugde hebben gebracht.