Vrienden zijn geweldig voor happy hour-gesprekken, relatieadvies + Nike Air Presto Hombre helpen je te bewegen. Weet je, de kernbehoeften van een hechte vriendschap! Rechtsaf?! Nou, het blijkt dat vrienden ook een ongelooflijke bron van inspiratie zijn. Of je nu op zoek bent naar een excuus om naar buiten te gaan + te verkennen of je hebt een beetje motivatie nodig om een ??sprong in het diepe te wagen - je vrienden brengen je daar. Als je ze laat.
Dat is het kicker, je moet ze er zijn om je te inspireren, aan te moedigen + te motiveren! Elke vriend [zelfs wij vreemden internet] zien graag mensen die ze kennen + respect slagen. Laten we dus in uw hoofd stappen + u vooruit stuwen. Opnieuw + opnieuw! Niet alleen omdat je wilt pushen, maar omdat je weet dat we graag diegene zijn die je helpen om nog een stap te zetten in de richting van het onbekende mystiek. Help ons gewoon om u te helpen ...
Iedereen heeft zijn "geheime doel" tijd, afstand, race of wat dan ook. Het is niet nodig om dat voor iedereen te pronken, maar wees realistisch met waar je wilt eindigen. Zelfs Nike Air Pegasus 83 Womens als u ervoor kiest om abstract te blijven met uw doelen ... deel ze. Laat andere mensen suggesties + advies geven om ze te bereiken of de obstakels op uw weg te overwinnen.
Neem alle advies als een korrel zout ... of zand
Het strand is een prachtige plek + het bestaat uit opeenhopingen van zand gecre?erd door eindeloze, verpletterende golven. Laat je advies als een strand zijn. Neem alle aan u gegeven advies op, maar voel u niet gedwongen om elk klein stukje te gebruiken. Na verloop van tijd krijg je een grote stapel adviezen waar je op terug kunt vallen in een tijd van nood.
Wees er om hen te helpen
Wanneer je vrienden aan het trainen zijn voor een grote race, behoefte hebben aan crew / pacers of zich voorbereiden op een groot avontuur ... wees erbij. Of u nu beschikbaar bent als trainingspartner, als praktische ondersteuning of voor een brainstormsessie; wees erbij. Ten eerste, dit is hoe vriendschappen werken. Ten tweede Nike Air Max 97 Damen is dit een ongelooflijke kans om meer te weten te komen over de ups en downs van training, de gekke emoties van racen + de enorme hoeveelheid planning die nodig is om de wereld te verkennen. Geniet van deze informatie terwijl u een helpende hand biedt. Alles wat je leert kan een zandkorrel worden die je toevoegt aan je strand van advies!
Ik heb geschreven over hoeveel ik Maya aanbid, een van mijn leraren die yoga docenten trainen. Vanmorgen heb ik haar niveau 1-2 klas gevolgd. Ik werd wakker als een ezel - met mijn menstruatie, een verstopte neus en een migraine. KOEL. Maar ik wilde wat beweging krijgen, dus een gemakkelijkere yogales was perfect. Ik inhaleerde espresso voordat ik mijn appartement verliet en ik was te cafe?ne- en zenuwachtig om echt in de klas aanwezig te zijn. Dus mijn geest dwaalde af om opgewonden te raken om Maya na de les in te halen. Ik had een gevoel van déjà vu toen ik me onze chats na de les van vorig jaar vorig jaar herinnerde. Maya is een wijze, wijze dame, en ze is ook hier uit NYC verhuisd. Nike Internationalist Womens Zoveel van onze chats rond deze tijd vorig jaar vertelde ik haar dat ik gewoon niet kon beslissen of ik hierheen ging of niet, en hoe zou ik weten wat de juiste beslissing was? De waarheid is dat ik denk dat ik op een magische kogel zat te wachten. Ik dacht dat ik in NYC wilde blijven, maar ik was gewoon niet klaar om te vertrekken.