Beats Audio-hoofdtelefoons zijn ontworpen voor professionele Nike Air Pegasus 83 Mens DJ's en muziekliefhebbers die urenlang naar muziek luisteren en mixen. Flexibele hoofdbanden, comfortabele oorschelpen en veilige in-ear-ontwerpen zorgen voor maximaal comfort en houden je koel en droog.
Ultieme ruisonderdrukking Beats by Dre-hoofdtelefoons hebben ongelooflijke ruisonderdrukkingstechnologie die geluiden zo luid dempt als een straalmotor, zodat je niet wordt afgeleid door geluiden van buitenaf. Sluit uw MP3-speler aan en verdwaal in de beats.
Aangedreven door een paar AAA-batterijen, versterkt de ruisonderdrukkingsfunctie in een stijlvolle Beats Studio-hoofdtelefoon de muziek terwijl deze ruis blokkeert, waardoor u een consistent krachtig en intens geluid krijgt
Superieure duurzaamheid Beats Audio-hoofdtelefoons zijn gemaakt met sterke aluminium frames en hoogwaardige materialen. Leren oorschelpen beschermen Adidas Superstar Femme tegen scheuren en slijtage, en sterke koorden minimaliseren rafelen en shorts.
Super zacht en bedekt met ultrazachte ademende materialen, je zult koel en comfortabel zijn, zelfs tijdens marathon-luistersessies. Het Beats by Dr. Dre-logo aan de zijkant fungeert ook als een dempknop wanneer u erop drukt. U hoeft ze niet uit te doen om te praten.
Ik ben vorig jaar in de zomer de South Downs Way 50 binnengegaan en was er destijds erg enthousiast over. En toen kwam Bournemouth en de teleurstelling van die race en ik hoopte dat mijn been goed zou zijn om te beginnen met trainen voor SDW50, en maakte me zorgen dat dit niet zo zou zijn.
Het duurde een tijdje om weer aan de slag te gaan, maar geleidelijk, door niet te veel te snel te proberen, bouwden de kilometers zonder pijn op. Kerstmis kwam eraan en ik was blij dat ik vijf keer Nike Cortez Damen per week weer kon rennen, en ik richtte mijn aandacht op training voor SDW50.
Ik heb de sessies gedaan, genoten van de sessies maar er klopte iets niet. Het was geen fysiek probleem, maar iets in mijn hersenen dat terughoudend voelde. Na een paar weken training had ik een regenachtige 12 mijl door mezelf gerend over het kanaal waar het allemaal duidelijk werd.
Toen ik het later die dag eindelijk hardop tegen iemand zei, voelde het als een opluchting: ik wilde de race niet meer doen.
Hoe meer ik erover sprak, hoe meer redenen ik bedacht dat ik in april 50 mijl hardop liep, geen goede beslissing voor me was. Ik werk nu als hardloopcoach en PT, wat betekent dat ik hier en daar de Adidas Ultra Boost Womens hele week een paar kilometer bovenop de training loop. Dit heeft invloed op mijn training en als ik niet kan rennen omdat mijn benen moe zijn van de Nike Air Pegasus 83 Damen training, heeft dit invloed op mijn werk. Ik weet welke nu belangrijker is.
Gewond raken en twee maanden niet kunnen rennen was niet leuk. En toen ik eindelijk weer aan het rennen was, wilde ik daarvan genieten zonder de druk van een grote race om me op voor te bereiden. Ik wilde rennen omwille van rennen en daar geen verwachtingen van stellen.
En dan zijn er de kosten: het reizen naar een race, het overnachten in een B&B de nacht ervoor en het kopen van de verplichte kititems die ik niet heb. Ik geef mijn geld liever nu uit aan andere dingen.
Dit waren allemaal geldige redenen om zich terug te trekken, maar ze waren niet de belangrijkste reden. Ik was gewoon niet zo enthousiast Nike Air Max 2017 Donna om 50-miler te trainen als maanden eerder. En dat is veel te doen als je niet gemotiveerd bent om het te doen. Dus trok ik me terug uit de race en gaf Nike Air Max 97 Mujer de organisatoren de kans om de plek aan iemand anders te bieden met voldoende tijd om zich erop voor te bereiden.
Sindsdien ben ik nog steeds aan het rennen, nog steeds de kilometers aan het opbouwen en wat gestructureerde training aan het doen, maar met minder druk dan voorheen. Ik train vier dagen per week om me in staat te stellen een aantal goede sessies te krijgen, maar houd mijn benen vrij fris voor het hardlopen met mijn lopers. Eind februari staat er nog een halve marathon van Cambridge in mijn agenda en daar wil ik me goed voor inspannen. Maar meestal geniet ik gewoon van hardlopen en het op mijn voorwaarden doen.