Er zal altijd een excuus zijn om iets niet te doen. Ik wilde gisteren echt niet rennen. Ik Nike Air Zoom Pegasus 33 Mujer was kater, ik was moe, ik had een trein terug van een bruiloft, een late nacht van Adidas Superstar Femme drinken en dansen de avond ervoor en ik wilde op de bank zitten en niets doen.
Het kostte me een volledig half uur om op de vloer te liggen met mijn hardloopshort in mijn hand voordat ik die korte broek droeg.
Ik dacht niet dat de run goed zou verlopen. Ik kan net zo goed wachten tot de volgende dag, dan een goede training doen. Doe iets sneller, enkele intervallen of de tempo-run die ik heb gemist.
Maar ik ging hardlopen omdat ik naar de winkel moest gaan om melk te kopen en 4 mijl als je de deur uit bent, maar een beetje langer is dan om de hoek lopen.
Ik ging hardlopen en heb er echt van genoten. Ik rende door het park in de late middagzon en mijn dansende benen voelden licht aan en mijn kater verdween.
Ik miste mijn tempo-run deze week, nadat Nike Air Max 90 Mujer ik mijn intervallen vorige week had gemist, en ik ben daar een beetje ge?rriteerd Nike Cortez Mujer over. Ik heb de kilometers afgelegd, maar niet het tempo, en wat me het meest irriteert, Nike Air Max Command Herren is dat ik wist dat het zou gebeuren. Ik had er potentieel omheen kunnen plannen. Want wie denkt echt dat ze de dag na een dronken bruiloft een tempo-run gaan doen?
Maar ik heb ook gedaan wat ik kon met de beschikbare tijd; Ik hield mijn lange run opnieuw op donderdag om ervoor te zorgen dat dat gedaan werd. Het was niet zo snel als ik had gewild, maar het was een vreemde combinatie van warm en winderig en de kilometers werden allemaal afgevinkt, dus ik kan niet teveel tegen mezelf mopperen.
Training vindt niet plaats in een vacuüm. We hebben (hopelijk) een volledig leven en hardlopen is hier slechts een onderdeel van. Ik ga dat volgende glas champagne niet op een bruiloft weigeren, stoppen met dansen en vroeg naar bed gaan. En dat is geen excuus, Nike Air Pegasus 83 Mens dat is een keuze.
Nou, we weten allemaal hoe dit verhaal eindigt ... ja. Ik loop Nike Air Zoom Pegasus 33 Damen deze zondag een halve marathon. Ik heb eerder de Giant Race gelopen. Het begint buiten AT&T park doet en uit en terug langs de Embarcadero, en eindigt dan BINNEN AT&T Park op het veld. Het is een leuke race waarvan ik denk dat die voor de lol moet worden gehouden, niet zozeer voor een kans op een PR of om 'te' serieus te worden genomen.
Dus dat is wat ik dit weekend ga doen. Maar ik kan niet echt verantwoordelijk worden gehouden voor mijn acties ... Ik probeer gewoon een vriend in te halen en een comfortabele rit van 16 mijl te maken. Ik ging dat vrijwel op zaterdag doen, dus ik zou het net zo goed op zondag kunnen doen en wat runner swag scoren, toch ... toch?