Al die mensen voor je die de race beginnen, zullen ook voor je zijn op de baan. Probeer ze niet in de eerste mijl door elkaar te weven, er zijn er teveel en je verspilt alleen maar energie. Neem de eerste mijl gemakkelijk en relax. Er is nog een lange weg te gaan.
Omhels de menigte. Het eerste jaar dat ik Londen rende, had ik een vreselijke race en verlangde ik naar een rustig gedeelte weg van het gejuich. Maar het is nooit gekomen, er is een baan vol van start tot finish. Omarm Nike Internationalist Damen het en geniet ervan.
Als je Adidas Zx Flux Femme raceplan niet verloopt zoals het hoort, onthoud dan dat honderdduizenden mensen over de hele wereld elk jaar voor deze race een aanvraag indienen en dat je een van de weinige gelukkigen bent die het daadwerkelijk uitvoert. Het is een voorrecht om daar te zijn en elke dag dat je 26,2 mijl kunt rennen is een goede dag.
De laatste drie mijlen zijn zwaar, maar ze zijn ook de meest spectaculaire. Je rent langs de dijk, langs Nike Air Max Command Womens de parlementsgebouwen en langs Buckingham Palace over de iconische finish op The Mall. Til je hoofd op, kijk naar je omgeving - je bent er bijna, neem het allemaal op.
En nog belangrijker, maak je klaar voor die foto van de afwerker. Controleer uw vorm, veeg uw neus af, glimlach en ga naar een ruimte zodat de camera u kan zien.
Dit nummer wordt constant in de radio gespeeld. Ik hou van het geluid van Daft Punk en ben al een fan Nike Air Vapormax Hombre van Pharrell's muziek met N.E.R.D en zijn productie met de Neptunes, dus het lijkt een goede pasvorm. Ik zou dit niet opsommen als een "ga naar" speed workout nummer, maar het is leuk om daar een lange periode te hebben wanneer de Nike Internationalist Mujer hoeveelheid gunstig is.
Dit is misschien niet een nummer dat je hebt gehoord, maar het bereikte een paar jaar geleden de top 10 op de Amerikaanse Billboard Rock Songs. Dit werd door een goede vriend onder mijn aandacht gebracht en werd onmiddellijk toegevoegd aan mijn lopende afspeellijst. Het is getest en goedgekeurd door de weg. Ter informatie: de frontman is voorheen van Under The Influence of Giants en DIT nummer is al eerder te horen en heeft mijn afspeellijst nooit verlaten.
Deze week publiceer ik een reeks berichten over de ervaring van vrouwen met bewegen tijdens en na de zwangerschap. Er is de afgelopen maanden een reeks spraakmakende sportvrouwen blijven trainen en concurreren. Maar hoe zit het Nike Air Max 270 Femme met reguliere actieve vrouwen? Deze week interview ik een hardloper, zwemmer, triatleet en yogaleraar.
Het jaar voordat Nike Air Max Thea Mujer ik zwanger werd, was ik aan het trainen voor een ironman, dus ik deed waarschijnlijk ongeveer 15 uur per week aan hardlopen, fietsen, zwemmen en pilates.
Ik wist vanaf november dat ik in januari volgend jaar met IVF zou beginnen, dus besloot ik elke dag in december te lopen om er zo fit en gezond mogelijk voor te worden en omdat ik hoopte dat dit de laatste keer zou zijn dat ik zou binnenlopen een tijdje!