Het zal je misschien verbazen om te horen dat deze erkenning van individuele prestaties een heel andere focus heeft dan wat de oorspronkelijke Griekse voorouders in gedachten hadden toen ze de Olympische Spelen Nike Internationalist Mens bedachten. Het doel van de originele Spelen was niet om topsporters te verheerlijken, maar om alle individuen beter voor te bereiden op een rijk en bevredigend leven. Oude Olympische Spelen gingen over "sport voor iedereen" en atleten streden als gelijken. Er waren geen individuele landuniformen of andere onderscheidende kostuums. Elke atleet droeg hetzelfde (d.w.z. in principe niets).
Misschien benadrukte Roger Bannister - de eerste mens die de 4-mijls-mijlsbarrière doorbrak - het beste de verschillen tussen de moderne Spelen van vandaag en de originele Nike Air Max 2017 Hombre Olympische Spelen toen hij schreef: 'Het Griekse ideaal was dat sport een voorbereiding op het leven in het algemeen zou moeten zijn, deze toenemende professionalisering en corruptie in combinatie met de groeiende nadruk op individuele overwinning hebben geleid tot het verval van Nike Air Max 270 Mujer de oude Olympische Spelen. "
Het moderne hardlopen lijkt deze toenemende trend naar elitarisme echter te hebben overstegen en is echt een sport voor iedereen geworden. In het onlangs uitgebrachte '2012 State of the Sport'-rapport meldt Running USA dat in 2011 alleen al in de Verenigde Staten een record van 13,9 miljoen finishers op de weg was. Op mijn reizen over de hele wereld zou ik zeggen dat een soortgelijk fenomeen zich in veel delen van de wereld voordoet.
Terwijl ik verbijsterd kijk hoe Michael Phelps een record aantal Olympische medailles verovert, Adidas Stan Smith Mujer ben ik ongelooflijk ge?nspireerd. Zo ge?nspireerd denk ik zelfs dat ik ga hardlopen (naakt natuurlijk).
Enkele laatste gedachten over crosstraining draaien om het opnemen van andere sporten in je algehele conditieprogramma. Als deze sporten iets bevatten dat je leuk vindt, is de kans groter dat je ze regelmatig doet.
Hier zijn enkele van mijn favorieten:
Surfen - Als je niet in de buurt van de kust woont, maar wel toegang hebt tot een watermassa, probeer dan Stand Up Padding of kajakken.
Rotsklimmen - Geweldig voor het bouwen van kracht en flexibiliteit. Probeer een klimhal voor een meer gecontroleerde omgeving.
Mountainbiken - Wielrennen werkt ook, maar persoonlijk geef ik de voorkeur aan de paden.
Yoga - zowel Bikram (hot yoga) als Power yoga zijn zwaardere vormen en bieden een goede combinatie van zowel krachtopbouw Nike Blazer Low Femme als flexibiliteit.
ElliptiGO - Ik kan niet genoeg zeggen over de voordelen van dit apparaat. Wanneer zeven kwalificatietoernooien voor de Olympische proeven in de marathon op één trainen (Josh Cox, Adam Goucher, Stephanie Rothstein, Susan Loker, Jaymee Marty, Jessica Minty en Karen Barlow) de bewijzen in de resultaten die deze atleten behalen.
Ik hoop dat dit wat stof tot nadenken geeft over complementaire sporten om je hardlopen te verbeteren, en hopelijk wat plezier hebben in het proces. Als iemand van u buitensporten heeft die u heeft opgenomen in uw algehele fitnessregime, deel dit dan in het vak Antwoord hieronder.