Sportmassage is niet het soort massage dat je in een schoonheidssalon of spa zou hebben - ze houden ervan om zachtjes door een kitten genageld te worden in vergelijking met een goede oude sportmassage. Worden behandeld door een paar sterke handen die al je pijnlijke plekken zoeken en ze herhaaldelijk indrukken, klinkt misschien niet als leuk, maar voor mij is het een van de hoogtepunten van marathontraining.
Niet alleen is er dat plezier / de pijn van het strekken en wrijven van je spieren, maar voor een sportmassage is ook een excuus voor 45 minuten puur onvervalst praten over hardlopen, races en PB's. Buiten de grenzen van deze blog zorg ik ervoor dat ik mensen in het echte leven niet verveel met te veel lopende chat. Maar als het Nike Air Max 97 Mujer gaat om betaalde sportprofessionals, heb ik het allemaal uitgelaten. Het is niet alleen een massage, maar ook een loopsessie.
Twee marathons lopen met slechts zes weken uit elkaar was een ambitieuze uitdaging om aan te gaan, maar om me met twee werkende benen van Brighton Marathon naar Edinburgh Marathon te brengen, besloot ik dat een sportmassage of twee in orde was. De eerste, een paar dagen na marathon, verloor mijn benen en hielp me binnen een week weer met trainen. Toen de ramp eruitzag alsof het mijn achilles had getroffen, boekte ik nog een week voor marathon nummer twee - en 45 minuten taps toelopen was alleen al de £ 25 waard.
Gisteren heb ik nog een sportmassage gehad als onderdeel van mijn Edinburgh Marathon-herstel en mijn benen voelen verfrist en klaar om terug te gaan naar training en die 10K PB aan te vallen. Adidas Stan Smith Damen Als je nog nooit een sportmassage hebt gehad - hier zijn mijn tips:
Ik heb net $ 100 gedoneerd aan de oorzaak. Dat klopt, ik heb een rekening laten vallen en ik vertel je het bedrag, want toen ik besefte wat ik net heb bereikt, begint haar run amper. Ik weet dat niet iedereen zoveel kan doneren. Ik verwacht dit niet het meest. Maar als dit bericht X mensen bereikt en iedereen $ 1 zou doneren, zou dat iets opleveren.
Hoe vaak ben je 'gek' genoemd vanwege hoeveel je rent (of traint)? Het gebeurt nogal de hele tijd, toch? Soms heb ik de neiging om te bagatelliseren hoeveel ik ren of vergeet ik met opzet de afstanden te vermelden. Het kan gewoon eenvoudiger zijn als je het gevoel hebt dat het gesprek drastisch zal veranderen in hoe "gek" je bent of hoe "saai" hardlopen is ... maar de waarheid is ...
Als ik niet bagatelliseer Nike Internationalist Dames hoeveel ik ren, doe ik meestal het tegenovergestelde en praat ik over hoeveel ik er van hou en het nodig heb om te overleven of om de uitdagingen en persoonlijke concurrentie met mezelf Nike Air Zoom Spiridon Damen te genieten. Deze blog is best de perfecte plek om het te doen en te delen met andere 'gekken'.